Evoluția Evei de la 4 la 5 luni

Eva mi se pare că are o ascensiune mai rapidă ca cea a Cristinei. Este posibil ca influența Cristinei și faptul că ea stă foarte mult de vorbă cu Eva și chiar se joacă cu ea să o ajute să se dezvolte mult mai rapid. Nu am mai avut timp să vă povestesc de puseul de creștere de la începutul celei de-a patra luni. Despre puseul Cristinei am scris aici, dar la fel s-a întâmplat și în cazul Evei. Timp de aproape 3 zile a fost destul de mofturoasă și nu prea reușeam să-i intru cu nimic în voie. 


Puseul de creștere de la 4 luni

Toate mofturile și neplăcerile cauzate de acest puseu erau calmate cu ajutorul brațelor. Mă plimbam mult cu ea în brațe și se pare că astfel se calma în 80% din cazuri. Nu știu care este fenomenul și de ce nu reușea să se liniștească stând jos, iar în brațe se liniștea deși nu mai făceam ceva suplimentar în afară de a mă plimba pur și simplu cu ea. Seara mai apelam la sunetele albe și în special la feon ca să se liniștească și chiar funcționa.

Băluțe .... băluțe

A început să curgă saliva râuri râuri. Inițial am zis că pot ține totul sub control și cu ajutorul unui șervețel să șterg acele băluțe. Din păcate nu am reușit să mă țin de plan. Ea nu știe să înghită saliva și astfel ea curge din guriță. Acum intră în acțiune barbețelele care vin puse pe deasupra bluziței și astfel nu se mai udă. Există posibilitatea să stea cu pieptul ud și poate răci în felul ăsta. 

Mersul ca râma

Eva a tot început să se învârtă pe o parte și pe alta. Nu reușește să aterizeze în același loc. Se rotește, are o schemă de a se împinge în picioare sau în genunchi și când re rotește iar nu mai aterizează în același loc. Există varianta să o las într-un loc și să o găsesc într-o altă parte a patului. Evident că s-a întâmplat și nefericitul eveniment de a cădea din pat. Norocul meu este că distanța dintre pat și covor este micuță, iar covorul este unul pufos și a mai amortizat un pic. 

Să nu credeți că nu m-am asigurat. Am tot pus perne în jurul patului, dar s-a întâmplat totuși să nimerească fix pe unde nu trebuie. 

Achizițiile au fost diverse în această lună pe lângă rotit, învârtit și târât. A început să-și ridice umerii de pe pat și asta parcă mi se pare că se întâmplă tot mai mult de la lună la lună. Nu reușește să se ridice prea mult și totuși se vede că-și dorește să se ridice. 


 Jucării

Fixează cu mânuța un obiect și reușește să îl apuce singurică. Duce la guriță și se tot joacă cu diverse jucării ușoare sau de dentiție. Se plictisește destul de repede și caută atenția celor din jur. Una dintre noile achiziții este jucăria aceasta de tip elefant de la Fisher Price care are diverse materiale și foșnește în momentul în care îl atingi pe o parte. Este o jucărie distractivă și perfectă pentru bebeluși. 






 

Comentarii

  1. Super draguta si cu evolutie f buna dupa cum am citit , intradevar se pare ca bebelusi din ziua de azi parca zboara intr u totu , crestere, evolutie se pare ca vor sa creasca mari mai repede !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris draga mea! O evolutie frumoasa!Ii doresc din suflet numai bucuri si crestre frumoasa si usoara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumusete sa va traiasca si sa aveti numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  4. O printesa mica sa va traiasca sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte repede se dezvoltă copii în ziua de azi ,nu toți ,unii mai repede ,alții mai încet,dar Eva merge super bine .Este o frumoasă și o grăsunică .Creștere ușoară în continuare draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  6. Este superba, iar astfel de momente ne surprind plăcut și avem parte de provocări

    RăspundețiȘtergere
  7. Si noi am trecut prin asta de curand si iti doresc multa rabdare

    RăspundețiȘtergere
  8. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu