Puseul de crestere de la 4 luni

Pe 5 Decembrie Cristina a împlinit 4 luni. Mă bucur când realizez că ... a crescut. A fost atât de micuță și firavă când am venit acasă din spital ... amintiri.
Acum este MARE, eu una așa o consider,   și am zis că am scăpat de una din cele mai grele perioade în care plângea mai tot timpul și refuza să doarmă noaptea.

Îmi amintesc cu plăcere că în ultimul articol povesteam cu drag că totul a început să fie perfect.

La 3 zile după împlinirea celor 4 luni totul a luat o mare întorsătură. Cristina era bine dispusă doar dimineața și încă vreo 2-3 ore după ce se trezea iar după asta .... vroia doar în brațe, adormea în brațe și dacă o lăsam jos în secunda 2 se trezea, plângea cu țipete sau zbierăte ... nu știu cum să mă exprim să mă fac înțeleasă iar seara ... un calvar!!! De abia ce își făcuse un program cu o oră de somn decentă, în jur de 22, și mâncat de 2 ori pe timpul nopții fără plânsete când s-a dat totul peste cap. 

Acum nu reușesc să o adorm deloc. O țin în brațe și mă plimb toată casa cu ea, îi cânt, o legăn și ea ațipește 2 minute după care se trezește plânge, se zvârcolește în brațe. M-a prins și ora 3.30 dimineața și chiar nu am mai suportat așa că am dat drumu la feohn. Instant a adormit și problema era că dacă îl opream bebe se trezea instant. Abia la 6.30 dimineața am reușit să-l opresc.

Într-o altă seară a vrut să stea numai lângă mine și doar cu țiți în guriță. Foială la greu și plâns ... Teroare într-un cuvânt.

Am întrebat și eu alte mămici ce se întâmplă și toate mi-au zis că așa se manifestă pușeul de creștere. Recunosc că nu mai auzisem de așa ceva și m-am apucat de citit despre acest fenomen. Explicația ar fi că în această perioadă ei cresc mai mult ca de obicei și din acest motiv sunt foarte agitați.

Fenomenul să zicem că îl pot înțelege însă următoarea întrebare a fost cât durează ?! Am găsit și răspunsul ... pușeul de creștere poate dura între 1 și 7 zile. Oare la Cristina cât va dura? Suntem în a 4-a zi și aseară a fost un pic mai calmă. S-a culcat la ora 2 și pe timpul nopții nu a mai fost atât de agitată și că a trecut pușeul. Până una alta îl așteptăm pe cel de la 6 luni și feohn-ul este în permanență lângă pat în caz că este nevoie.

Pe final vă arăt salvatorul Nopților Albe!!! Ar merita o statuie!

Comentarii

Trimiteți un comentariu