Cum îngrijim buricul unui nou născut

Bebelușii sunt extrem de delicați și nu putem să ne purtăm cu ei ca cu OUL și să fim foarte atente la igienă. Chiar dacă nu sunt la prima experiență(adică sunt la al doilea copil) de acest gen, recunosc că sunt momente în care mă simt ușor depășită de situație. Buricul îmi dă ceva bătăi de cap și pentru că au trecut aproape 6 ani de când am avut-o pe prima fetiță, nu mai rețin exact ce tratament am folosit pe atunci.

Igiena buricului


Eu am un buric urât sau cel puțin așa l-am catalogat eu. Îmi doresc ca fetele mele să nu aibă parte de o astfel de problemă. La Cristina, prima fetiță, am apelat la o asistentă care să o îngrijească. Aceasta era extrem de pricepută în masajul bebelușilor, la toate problemele care apar la aceștia, dar și la băiță. Buricul Cristinei s-a prins foarte frumos pentru că ea m-a ajutat și consider că acest mic detaliu i se datorează acestei doamne în mare parte.



Eva are aproape o lună și de când am venit din spital am început să-i fac zilnic igiena buricului. O ștergeam ușor cu spirt inițial pentru că așa am văzut în spital. În felul ăsta curățam și dezinfectam locul. Apoi mai aplicam betadină.

Țineam legătura cu alte mămici care au născut o dată cu mine și chiar le întrebam cum se comportă buricul lor. La ele a căzut buricul după aproape 7-8 zile. La mine parcă trecuseră aproape 10 zile și nu arăta tocmai ok. 

Când m-am externat din spital mie nu mi-a zis nimeni nimic legat de acest aspect. Celorlalte mămici li s-a zis să folosească Oximed pentru igiena buricului. Pentru că mă simțeam ușor depășită de situație și pentru că după ce i-a căzut buricul se vedea ca un fel de rană deschisă, am zis să apelez la aceeași asistentă care să mă ajute cu problemele cu care mă confruntam. Din start mi-a recomandat și ea oximed și ce-i drept s-au văzut schimbări destul de rapid și buricul a arătat mult mai bine.

Recomandarea mea ar fi să folosiți Oximed din momentul în care ajungeți acasă cu bebelușul pentru că nu-i face decât bine. Îl ajută pe bebe să scape mai repede de bucățica de cordon rămasă și cicatrizează zona. Eu încercam să acopăr cumva zona intimă și să am grijă ca la pulverizare să nu cumva să se ducă spre față. O aplicare sau cel mult două pe zi erau suficiente.





Comentarii

  1. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu