Evoluția Evei de la 9 la 10 luni

 Eva a crescut și parcă nu-mi vine să cred că mai are puțin și face un an. A fost un an greu, dar frumos și mă bucur să văd că și-a căpătat o oarecare independență și mai pot sufla liniștită și eu. Nu pot să spun că am văzut foarte multe chestii în dezvoltarea ei deși am câteva mențiuni de făcut.


Îmi place s-o văd că este curajoasă și pune pași. Se desprinde cu ușurință pe distanțe scurte și face 2-3 pași fără probleme. Știu că acum este important să fiu cu ochii pe ea pentru că orice dezamăgire a ei poate s-o descurajeze și să fie mai temătoare. 

La capitolul mâncare nu mă pot lăuda. Cred că a avut mai bine de 2 săptămâni în care efectiv abia ciugulea. Nu vroia să mănânce nimic din linguriță. Vroia doar bucățele puse pe scaunul de masă. Îi puneam acolo diverse legume sau chiar bucățele de cărniță și ea își lua de acolo. Nu vreau să fiu înțeleasă greșit. Sunt chiar mândră de această evoluție doar că nu am putut să-i dau nimic gen ciorbiță, iaurt, lapte cu orez sau alte lucruri care nu se pot mânca efectiv cu mâna. Cred că am prins și curaj pentru simplu fapt că nu s-a înecat niciodată. Baza rămâne tot titi așa că ... atâta timp cât suge normal nu prea mă îngrijorez.

A început să o caute și chiar s-o aștepte pe Cristina de la școală. Au o relație foarte frumoasă și totuși mă bucur că Eva n-o sufocă. Cristina se joacă cu ea atât cât are chef și apoi ea își vede de ale ei și Eva se plimbă, se joacă sau face cu totul altceva fără s-o sufoce. Eu dorm cu amândouă în pat și de multe ori îmi este teamă să le las una lângă alta, dar am văzut că se caută noaptea și se apropie foarte mult. Nu se lovesc și n-am avut vreo neplăcere în acest sens.


Jucăriile sunt peste tot și mi-ar fi plăcut să se joace mai mult cu ele. Din păcate pe Eva o atrag foarte mult șervețelele, sticlele, cutiile sau orice alt lucru pe care nu ar trebui să-l bage în gură. Încă are acea problemă de a băga absolut totul în gură și nimic nu scapă necapsat. 



Eva este foarte lipită de mine și dacă ies din cameră fără ea deja o ia tristețea. O mai păcălesc cu Cristina care reușește să-mi mai țină locul pentru perioade scurte de timp cât mă duc să încălzesc mâncarea sau chestii din astea scurte. În ultimul timp n-am mai ieșit foarte mult pe afară și implicit n-am mai pus-o foarte mult în căruț așa că se pare că s-a cam dezobișnuit și abia mai stă în căruț.

Plânsul este și el prezent ori de câte ori nu-i convine câte ceva, n-o las să se joace cu un lucru interzis, etc. Și la somn are perioade când o ia câte un plâns isteric și asta se întâmplă de cele mai multe ori seara. Somnurile din timpul zilei am început să le gestionez foarte bine și o duc la somn când începe să plângă și adoarme rapid. La capitolul dințișori tot 2 avem așa că de multe ori atunci când plânge mă gândesc că acesta ar fi unul dintre motive.

Cam astea ar fi lucrurile cu care m-am confruntat în perioada asta! Până data viitoare vă îmbrățișez cu drag


Comentarii

  1. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase haine bebelusi. Fiica mea, când era mică, era și ea îmbrăcată în alb și roz.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere
  5. E MINUNAT SA VORBI MINUNAT DESPRE DR. ELLEN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. Acum câteva luni am început să avem probleme nesfârșite și discuții continue. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, ea a plecat și a luat toate mijloacele de a comunica cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. Dr. Ellen a venit în ajutorul meu când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor mele se afla o femeie și el a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile. Soțul meu s-a întors la noi acasă și ne-am împăcat. Trăim din nou fericiți împreună.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Dacă ai nevoie de o vrajă pentru a rămâne însărcinată.
    *Dacă vrei să vindeci infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reclami proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.
    Dr. Ellen vă poate ajuta și el. contactați-l prin Whatsapp: +2349132180420
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu