Evoluția Evei de la 8 la 9 luni

 Eva este un bebeluș zâmbăreț. Mi se pare că este mult mai veselă și mai zâmbitoare ca Cristina atunci când era micuță, dar și când o ia supărarea parcă are niște crize mai ceva ca ale Cristinei. Tot în perioada asta am făcut și prima deplasare mai lungă. S-a comportat foarte bine la drum lung și asta pentru că ea are vreo 4-5 somnuri pe zi și m-a ajutat foarte mult acest lucru. A putut să aibă sesiuni lungi de somn în mașină.


Somn întrerupt și sesiuni lungi de plâns
. În perioada asta parcă s-a dereglat un pic cu somnul. Se culca la 7-8 și se trezea după o oră și nu vroia să se mai culce la loc decât după 2-3 ore. Am încercat să văd cum trec peste aceste ore critice și s- sar peste acea oră de somn. Am avut câteva seri în care am culcat-o undeva în jurul orei 10 și s-a trezit în jurul orei 1 și a stat tot așa vreo 3 ore de eram dereglată maxim cu somnul și eu și parcă nu-mi mai găseam echilibrul.


Al doilea dinte a apărut exact pe 2 ianuarie. Pe 2 ianuarie ne pregăteam să venim spre casă și în acea noapte a fost foarte, dar foarte agitată. Vroia să sugă continuu, nici pe picioare parcă nu-i convenea, nici sunetele albe n-o ajutau și a fost o mârâială și un plâns continuu. Nici n-aș vrea să să spun cam cât de obosită eram dimineață. A doua zi am observat că-și făcuse apariția și cel de-al doilea dinte de jos. Nici de data asta n-a făcut febră.

Are stări de agitație trecătoare. Sunt momente în care spun că a crescut și parcă am început s-o înțeleg și următoarea zi face niște figuri de nu mai înțeleg ce să fac ca să fie bine.






Atracția pentru desene a început să se manifeste. Îi place DUCK TV și este cu ochii lipiți de televizor ori de câte ori aude acele sunete specifice, dar îi plac și câteva cântecele de pe youtube de la Tralala. La capitolul jucării este foarte schimbătoare. Aș putea să spun că prezintă un interes mai mare cărțile, caietele și creioanele Cristinei. Mănâncă hârtie ceva de nedescris. Trebuie să fiu atentă pentru că imediat ronțăie tot ce înseamnă carton, șervețel, hârtie.

Mâncarea nu este chiar o necesitate pentru ea. Aș putea să spun că mănâncă destul de puțin comparativ cum era Criss când era micuță. Abia dacă gustă câteva linguri din mâncare. Foarte rar se întâmplă să văd că prezintă interes vreun fel de mâncare. Nici fructele nu le iubește mai mult. Dar este o chestie general valabilă pentru că nici mărul, banana sau para nu sunt mai bune decât titi. Dacă ar putea sp stea la țiți non stop n-ar fi niciun fel de problemă.

Comentarii