Evoluția Evei de la 6 la 7 luni

 Agitația de zi cu zi mă fac să nu pot să scriu la zi genul ăsta de articole. Norocul meu este că mi-am punctat ideile esențiale și doar le dezvolt puțin acum ca să nu cumva să uit ceva important. S-au întâmplat și câteva treceri majore în această lună așa că am câteva lucruri de punctat.


Eva este alăptată exclusiv sau cel puțin a fost până la această perioadă. Începând din luna a șasea am început diversificarea. La Cristina am fost foarte stresată. Cred că vreo lună înainte am citit tot felul de rețete, de metode și despre diversificare în general. Am înțeles că nu am motive de îngrijorare așa că am fost extrem de relaxată de această dată. Totul s-a întâmplat firesc. A deschis gurița, a gustat și a încercat diverse combinații pe parcursul lunii. 

Diversificarea am început-o cu legume și am aplicat regula celor 3. De exemplu, astăzi am agăugat morcovul și i-am dat 3 zile doar morcov, apoi am adăugat păstârnacul. Prima zi de păstârnac l-am dat simplu apoi combinat cu morcov. La 3 zile adăugam câte o legumă nouă și din a doua zi combinam cu legumele încercate deja. De preferat ar fi să nu combinați mai mult de 3 legume pe zi. Eu așa am făcut și la Cristina și ea nu este deloc un copil pretențios. 

Eva nu a băut apă până la 6 luni și nici suzetă nu a avut. Implicit asta îndeamnă că nu știe să tragă din biberon. Nu știe să bea apă cu biberonul așa că singura mișcare pe care o face cu biberonul este să muște tetina și să mai curgă câte o picătură de apă și se bucura de acele picături. 


La capitolul somn nu pot să spun că am stat foarte bine. A fost destul de agitată pe timpul nopții. Se trezea destul de des și uneori refuza să sugă. Eram nevoită s-o legăn pe picioare ca s-o liniștesc și trebuie să recunosc că am apelat și la sunete albe uneori(mai exact feon). Nu-mi explic motivul, poate că o fi fost vreun puseu de creștere sau ceva.

Când a împlinit 6 luni stătea în fund între pernuțe preț de câteva minute, doar sprijinită. După vreo săptămână și-a perfecționat tot mai mult acest stat în funduleț așa că pe la 6 luni jumătate stătea bine în fund. Chiar am fost plăcut surprinsă s-o văd pe covoraș cum se juca cu jucăriile și cum se întindea după ele.



Tot acum a început să pună tot mai mult preț pe prezența mea în preajma ei. Când aude sunetele magice "Hai la mama" imediat ridică mânuțele spre mine, dar se mai întâmplă uneori să vrea la mine și atunci începe marea scârțâială și mânuțele orientate către mine. Nu mai zic că atunci când o las în pat preț de 2 minute imediat începe plânsul. Nu pot să duc un pampers la baie că începe nebunia. Am totuși noroc cu fetița cea mare, Cristina, care reușește s-o calmeze destul de ușor, dar și așa o distrage pentru puțin timp.

Băluțele sunt foarte prezente. Am început să-i schimb chiar destul de des barbețelele pentru că se udă imediat. Eu m-am gândit că asta ar putea fi de la dințișori, dar nu văd gingia inflamată. Vor trece ele cu timpul. Nu prea am ce face.

 Dacă în cazul Cristinei aveam câteva jucării și alea doar de ronțăit și ceva cu sunete, acum Eva are o grămadă de jucării și vrea pe toate să le atingă și pe toate să le bage în gură. Am încercat să-i dau o selecție de jucării potrivite vârstei ei și să le smotocească doar pe alea.


Comentarii

  1. Ce sa facem e perioada asta un pic mai greuta , de la primul dintisor , la prima febra , il doare nu sti ce , plange nu sti de ce , dar trece si uitam !

    RăspundețiȘtergere
  2. Băluțele sigur trebuie să fie de la dințișori ,trebuie să-i dea,la unii mai devreme,la alții mai târziu ,la fetița mea mică la 4 luni deja îi dădu-se un dințișor ,la cealaltă pe la 7 luni jumătate a început să-i iasă .Pe picioare le-am invățat și eu ,cum stăteau puțin jos pe pat ,imediat începea să sclifosească ,cum o luam în brațe îi trecea . Este o scumpete ,dar trebuie să ai mare răbdare cu ei cât sunt mici ,nu mai zic de nopți nedormite ,că o puneam pe picioare și adormeam eu înaintea ei legănând-o .

    RăspundețiȘtergere
  3. Eveline nu a folosit niciodată suzeta și biberonul, i-am dat apă aproape 1 an cu lingurița, bea foarte puțină.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va bucurati de ea ca tare frumoasa este gargarita

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare ca seamana din ce in ce mai mult cu Cris

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu