Evoluția Evei de la 7 la 8 luni

Lunile trec parcă mult prea repede și evoluția Evei se poate observa cu ușurință. Ușor ușor parcă nu mai este chiar lipită de mine deși nu pot să mă îndepărtez prea tare de ea pentru că plânsul apare inevitabil. Luna asta a plâns mult. Parcă mai mult decât de obicei. Ea a început să plângă aproape din orice și nu doar atunci când îi este foame sau somn. Curios este că atunci când o țin în brațe și mai stau și în picioare se liniștește și se pare că este un bun calmant pentru ea.


Primul dințișor și-a făcut apariția pe 30 noiembrie, la 7 luni jumătate. Nu a făcut febră și nici n-am văzut vreun alt semn care să mă ducă la gândul că ar avea vreun disconfort creat de acest aspect. Ea oricum era mai mereu mârâită și plângea așa că nu i-am dat niciun fel de antitermic. Dințișorul a apărut în partea din stânga. Nu a făcut nici măcar febră și nici scaune schimbate. Doar plânsul care a fost mai mereu prezent.

A început să se joace cu Cristina și parcă mai mereu este cu ochii pe ea. Știe că se poate juca cu ea și nu ratează momentul. Mai exact, când este în premergător o fugărește cât este holul de lung, se joacă cu căsuța de păpuși fiecare în felul ei și jocul în pat care este de nelipsit dimineața și seara. Dacă se întâmplă ca Cristinuța să doarmă când ea este trează, o văd cum întinde mânuțele s-o atingă și să încerce s-o zgândăre ca să se joace.


Cu premergătorul ajunge acolo unde își dorește și trebuie să am grijă ce am pe masă, birou, etc sau în locurile la care ea reușește să ajungă. Toate lucrurile trebuie să treacă testul guriței și totul trebuie băgat în gură. Nu contează ce este. 

Tot luna asta a început să facă primele mișcări independente și să meargă de-a bușilea. La început timid și acum se aventurează să se îndepărteze puțin câte puțin. Cristina o convinsă să o urmeze sau să se ducă până la ea. Niciodată nu s-a întâmplat ca în momentul în care merge să cadă și să se lovească. Cel mult se oprește și se așează în funduleț.

La capitolul diversificare stă binicel. I-am introdus și cea de-a doua masă. Nu o refuză, dar nici nu se omoară cu mâncatul. Ia câteva guri din ceea ce îi fac și cam atât. Spre ca treptat să prezinte un interes mai mare pentru mâncare și să nu gătesc degeaba pentru că eu fac mâncare separat pentru ea.

Viața alături de Eva este frumoasă și obositoare. Necesită foarte multă atenție și uneori poate fi destul de solicitant totul. De preferat să existe și pentru mămică mici momente de relaxare și eventual câte un ajutor.






Comentarii

  1. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu