Când îi cade copilului primul dinte?

Până nu demult nici nu-mi puneam această întrebare. În viziunea mea, primul dinte ar fi trebuit să cadă la 6 ani jumătate sau chiar 7 de ani. Nu știu de ce asociam acest moment cu începerea școlii. Cristina mai avea câteva zile până să împlinească 5 ani și cu o lună înainte m-a anunțat că i se clatină un dinte. Nici nu știam cum să reactionez așa ca am încercat s-o liniștesc pe ea și i-am explicat că este normal să fie așa. 


Prima întrebare a fost “N-o să râdă copiii de mine?”. Ma gândesc că a avut la grădiniță copii cărora le-a căzut deja dințișorii și au fost cazuri de genul. I-am explicat că este normal și că tuturor copiilor le va cădea așa că nu are motiv de îngrijorătoare. Încă de când era mică ei i-a apărut destul de târziu primul dințișor. Cred că s-a întâmplat în jurul vârstei de 1 an, așa că multe persoane au zis ca dacă apare târziu, îi va cădea târziu și implicit vor apărea ceva mai târziu dințișorii definitivi. 

Primul dințișor a căzut destul de greu. Cred că vreo săptămână jumătate se tot ruga de el să cadă pentru că îi spusesem de Zâna Măseluță și de cadoul care urma să-l primească. Entuziasmul ăsta a făcut-o să uite de toate dilemele pe care le avusese anterior așa că m-am bucurat. Într-o seară a mâncat un măr și a forțat dintisorul așa că a reușit să cadă. L-am pus sub pernă și zâna măseluță a fost pe fază și i-a dat in schimb un bănuț. 

Prima vizită la stomatolog

 




Dimineață era atât de încântată când a văzut bănuții că era disperată să ajungă la magazin ca să poată să-și cumpere o jucărie nouă. Așa am decis că este momentul să o duc la stomatolog. Nu fusese niciodată și am zis că prima vizită să fie una plăcută și fără evenimente. În ciuda faptului că mănâncă zilnic sau aproape zilnic câte un dulce, a fost surprinsă și doctorița să constate că nu are nici o carie. Când era micuța era mult mai atentă și se spală pe dinți des, acum cam face nazuri și face mai mult ocazional asta. Cu alte cuvinte, se spală rar și foarte rar.

La interval de o lună și jumătate a căzut și cel de-al doilea dinte. Este fix lângă primul dințișor căzut. Oricum, noii dințișori au apărut imediat și nu cred că a durat mai mult de 2 săptămâni până să-și facă apariția. Când dințișorii i-au căzut, se putea vedea deja vânful noului dințișor. De mai bine de jumătate de an nu s-a mai întâmplat nimic. A mai avut câteva zile în care s-a plâns că o durea tot un dințișor de jos, în sensul că se clătina ușor doar că a trecut acea perioadă. 

Aștept cu nerăbdare să văd ce evenimente vor mai apărea cu ce mă va mai surprinde micuța mea fetiță.

Comentarii

  1. La noi a fost cu cantec cel putin din ce tin eu minte, a avut un dinte care s-a tinut acolo ferm si pe pozitie. Cel definitiv crestea pe dedesupt, il impingea pe cel de lapte dar el rezista acolo cu stoicism. Rares nu a vrut sa il scoata si pana la urma tot la dentist am ajunS sa il scoata. Din cauza ca au fost 2, cel definitiv a crescut cam stramb, acum incepe sa se mai indrepte dar tot nu arata ok, cred ca o sa ajungem la aparat dentar

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi aduc aminte ca la noi nu era cu zâna maseluta. Pur și simplu trageam cu ața de dinți 😁

    RăspundețiȘtergere
  3. si noua ne-au cazut 2, ii pastram intr-o cutiuta, unul din ei o sa devina bijuterie!
    https://www.jurnaluluneieve.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi e frica sa ajung și eu în acest stadiu. 😊 😊

    RăspundețiȘtergere
  5. Vizitele la stomatolog sunt importante chiar de la vârste fragede, asa vor fi evitate problemele de mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  6. Copilul care este familiarizat cu doctorul stomatolog si nu numai, cu cabinetul, nu va avea temeri și va reuși să treaca cu bine peste toate "evenimentele" de genul dintelui căzut, cariilor etc.

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte inportanta vizita la stomatolog de la varste fragede !

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu