Ținutele mamă/fiică sunt de efect și atrag atenția tuturor

Când vine vorba de vestimentația unui copil vrei ca el să arate cât mai drăguț. Să poarte cele mai frumoase hăinuțe, supereroii lui preferați să se regăsească și pe hăinuțe și să-ți fie cel mai mare dragul când te uiți la el. Cel puțin așa am reacționat eu și mă bucur că fetița mea am îmbrăcat-o după bunul plac. Un alt aspect care mi-a oferit o libertate maximă a fost faptul că soțul meu mi-a dat libertate totală să-mi fac eu toate mofturile cât a fost mică. Începând cu vârsta de 3 ani, fetițele încep să zică ele cu ce să le îmbraci și dacă nu se întâmplă ca ele, iese foc.


Ținutele mamă/fiică sunt cele mai bune alegeri

Recunosc că sunt atentă la persoanele de pe stradă și mă uit să văd cum își îmbracă și alte mame copiii. Vreau pur și simplu să mă inspir. Eu am aflat că mă simt extrem de atrasă de ținutele identice mamă/fiică sau chiar toată familia să fie îmbrăcată la fel. Pe site-urile românești combinațiile astea de hăinuțe ating niște prețuri destul de mari. Aș putea să spun că nu poți să-ți permiți să iei 2 piese vestimentare cu același croi sau cu aceleași combinații de culori. Tocmai din acest motiv, site-urile de afară sunt o alternativă bună.
Popreal are o categorie pe site matching couple oufits în care se găsesc foarte multe modele în fel de fel de combinții. Aici pot fi găsite haine pentru mamă/fiică, mamă/fiu sau chiar și pentru tătici așa cu vedeți în poza de mai sus. Nu trebuie să vă sperie dacă familia voastră nu este compusă din cei 4 membri adică 2 copii. Pe site alegerile se fac individual. Fiecare produs în parte se alege în funcție de vârsta sau mărimea fiecăruia. Prețurile variază pentru fiecare în parte, dar în general sunt în jur de 10$ pe piesă.

Hăinuțe de bebeluși

Hăinuțele de beleluși sunt absolut adorabile. Nu ai cum să nu-ți atragă atenția când intri într-un magazin. Parcă orice hăinuță arată bine la acele dimensiuni micuțe. Eu și acum mă simt atrasă de această(newborn baby girl clothes) categorie de haine. Sunt în culori vesele, modelele sunt absolut adorabile și plăcerea este maximă atunci când alegi astfel de haine. Parcă îmi este dor de acel sentiment.

Voi ce fel alegeți hainele pentru copiii voștri?

Comentarii

  1. Iooi cat de dragute sunt, cred ca daca as avea o fetita mi ar placea sa ne imbracam la fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna mi-au placut tinutele mama-fiica si tata-fiu, mi se par tare chic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu