De cate perechi de sandale ai nevoie pentru un copil de 2 ani!

Recunosc că am primit suficiente haine pentru copil și în primul an de viață nu am cumpărat foarte multe chestii, mă refer la îmbrăcăminte. După vârsta de 1 an am început să mai cumpăr câteva lucrușoare și magazinul meu preferat este H&M. Acolo găsesc o gamă diversificată de produse la prețuri bune sau mai scumpe dar de fiecare dată primează calitatea. S-a încheiat vara și am luat la puricat toată încălțămintea și am rămas uimită de câte perechi e sandale a avut Criss în vara asta.
Cristina a făcut acum o lună 2 ani așa că titlul este potrivit. Dacă pentru un adult sunt suficiente 1-2-3 perechi de încălțăminte Cristina a folosit ceva mai multe și asta nu a fost din cauză că am vrut eu să aibă câte o pereche de sandale pentru fiecare ținută ci pentru că i-a crescut piciorușul în doar câteva luni de vară. În continuare vreau să vă povestesc povestea fiecăruia și să vă spun cât de comode sau cât de ușor de mers a fost cu fiecare în parte.
Perechea de sandale din partea stângă a fost prima pereche de sandale cumpărată. Am luat-o de la un magazin no name care avea articole de copii și am dat cam 30 lei pe ele. La început au bătut-o puțin în partea din spate iar apoi un pic în lateral dar până s-a înmuiat un pic materialul pentru că într-un final s-au dovedit a fi sandalele cele mai practice și cu care a mers excelent. Mărimea sandalelor a fost 20/21 și pe la începutul lunii august a început să îi iasă degetul mare afară. Am căutat o grămadă o pereche similară pentru că am fost mulțumită de acest model. Cea mai important aspect a fost că îi ținea bine glezna și nu risca să le piardă și în felul ăsta călca corect cu ele.

Perechea din stânga am luat-o ultima și am cumpărat-o undeva pe la mijlocul lunii august. Am fost mult prea entuziasmată că am găsit acest model și acestea sunt mărimea 23. Îi vin excelent și a avut timp să le poarte de câteva ori așa că nu îmi pare rău că am dat 50 lei pe ele. Prima pereche nu mai aveam cum să o port așa că aveam nevoie de ceva comod și practic care să nu îi strice copilului mersul. Problema este că până să le găsesc am mai cumpărat alte 2 perechi care s-au dovedit inutile și am să vă povestesc despre ele.
Încălțămintea din plastic moale s-a dovedit a fi o alternativă perfectă pentru joacă. Cu toții știm că atunci când ieșim la joacă nici un copil nu este atent să nu se murdărească sau să nu strice săndăluțele sau să nu le julească. Am profitat de faptul că la același magazin no name din Galați am găsit aceste modele de sandale care au costat 10 lei bucată și au fost excelente. Am cumpărat 2 perechi din același motiv ca și primele. Prima pereche cumpărată a fost cea cu roșu și a fost foarte foarte practică. După cum am mai zis perfectă pentru joacă. Petru că și acestea au fost cumpărate la începutul verii i-au rămas mici și am zis că trebuie să le schimb. Am avut noroc că am găsit o pereche de sandale dintr-o spumă care era foarte moale și practică. Dacă găsiți astfel de modele le puteți lua pentru joacă. 
 
Aceste săndăluțe le-am luat la reducere de la H&M. Parca 25 sau 30 lei am dat pe ele și am luat mărimea 23. Eu am mai dat o comandă a H&M cu sandale mărimea 22 și când le-am probat nu îi veneau deloc bine. Eram micuțe și din acest motiv am zis să aleg o mărime puțin mai mare. Se pare că în acel moment Criss era între numere la H&M pentru că 22 îi era mic și 23 îi era mare. M-am resemnat și le-am pus în dulap pentru că nu aveam de ales. Se vedea că îi erau mari. 

La scurt timp de la începerea verii în H&M nu mai găseai zare de sandale. Erau cumpărate toate și ăsta a fost motivul pentru care am ales să dau o comandă online. Pe viitor trebuie să știți să vă faceți cumpărăturile la început de sezon pentru că riscați să rămâneți fără. Înaine să plec în vacanță am zis să le probez poate îi sunt bune și surprinzător îi erau fixe. Cred că a fost o lună diferență din perioada achiziției până la purtare. Încălțămintea lor este foarte comodă și Criss merge foarte bine cu ele. Recomand acest model.
 
Aceste sandale le-am luat de la DIVA(un magazin cunoscut în Galați) pe care am dat vreo 45 lei pentru că le-am luat la reducere chipurile. Acestea le-am cumpărat în perioada în care tot ce avea îi rămăseseră mici și aveam nevoie de o pereche de sandale ceva mai mari. Nu găseam nicăieri și doar aici am putut să îmi aleg. Modelul este simpatic și părea perechea de sandale perfecte. Am zis că ies din vară cu astea și nu mai cumpăr altceva dar acestea au fost cele mai incomode sandale. Nu se fixează foarte bine pe picior și vârful piciorului îi fuge în față și călcâiul se duce în lateral. Nu cred că am explicat foarte bine dar ideea este că sunt tare incomode. Se vedea cum se chinuie mititica să meargă cu ele. Nu le recomand deloc.

Sper ca aceste informații să vă fie utile și să știți ce fel de sandale să alegeți pentru copii ca să nu cheltuiți inutili banii pe încălțăminte.

Comentarii

  1. problemea cu incaltamintea la cei mici am vazutt si la nepotul meu , si el are 2 ani si parca ii creste peste noapte piciorul

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu