Mobila de bucatarie la comanda de la Ghise Design

Îmi place să lucrez cu profesioniști și recunosc că îmi place să lucrez cu firme de unde pot avea câteva review-uri pozitive. Mobila de bucătărie pe care o am nu mai este de actualitate și îmi doresc să o modific sau mai bine să o schimb complet. Am o bucătărie mică în care nu încape foarte multă mobilă dar micul locușor destinat relaxării mele vreau să îl fac cât mai util și mai drăguț.


Actuala mobilă pe care o am am făcut-o la comandă. Mai exact am văzut într-un catalog modelul și firma mi l-a personalizat ca să fie potrivit bucătăriei mele. Nici nu aș fi avut cum să fac altfel pentru că bucătăria mea nu are dimensiuni standard și în magazin nu găseam absolut nimic care să se potrivească.

Ghisedesign.ro este un site cu mobilă la comandă care vine în ajutorul clientului, îi îndeplinește toate dorințele și mai mult vine în ajutorul acestuia cu idei interesante. Nu știu cum sunt clienții în general dar eu mă cunosc pe mine ca fiind o persoană hotărâtă și în general știu ce îmi doresc până în cele mai mici detalii. O mobilă de bucătărie nu ti-o faci zilnic așa că trebuie să te gândești bine cum ai vrea să arate pentru că o vei folosi câțiva ani buni.

Firma este specializată în execuția mobilei de bună calitate așa că eu nu trebuie să mă gândesc despre detaliile pe are mi le doresc. Mai exact îmi doresc să fie folosit un material lucios. Încă nu sunt hotărâtă dacă voi folosesc o singură culoare sau două. Îmi doresc un crem în partea de sus și negru în partea de jos. Mai exact aș vrea să fie ca în imaginea de mai sus doar că partea din mijloc nu îmi este potrivită. Un alt mare moft ar fi să am sertare push to open. De fiecare dată când merg în magazinele de profil îmi place să mă uit la mobilă și să deschid sertarele. Am și eu o plăcere.

Având în vedere că am detaliile necesare iar  firma mi-a oferit și ea câteva soluții avantajoase nu mai rămâne decât să primesc calculația și prețul final. Vreau ca totul să fie finalizat până la mijlocul lunii noiembrie pentru că atunci am un eveniment important.

Comentarii