Evolutia bebelusului de la 19 la 20 luni

Aceasta este una dintre cele mai frumoase perioade. Deși nu vorbește decât câteva cuvinte îmi dă de înțeles că înțelege cuvintele pe care le aude frecvent. Adică dacă îi spun să mergem să ne spălăm pe dințișori o ia la fugă în fața mea spre baie, dacă îi spun hai în sufragerie să păpăm fuge spre scăunelul ei, când îi zic hai să ne iubim vine să mă ia în brațe și alte chestii din astea. Este adevărat că are o personalitate foarte puternică și dacă îi spun să nu facă un anumit lucru, vrea fix acea trăznaie să o facă. Aș opri timpul în loc.
 
(fugea fără pampers prin casă)
Caninii și-au făcut apariția dar nu au crescut foarte mult. Au apărut amândoi dar sunt la nivelul gingiei. Cresc ușor și mă bucur că nu mai are probleme pe timpul nopții. Cred că v-a mai trece ceva timp până să facă noi achiziții. Deci până acum are 4 dințișori sus, 4 dințișori jos, 2 canini sus și 2 măsele sus și două jos. 
anul trecut i-am plantat 2 copăcei Cristinei la cei 2 bunici. S-au prins ambii.
Cireș și nectarin
Mâncarea nu este o problemă și, așa cum vă spuneam și lunile trecute, ea mănâncă orice și de cele mai multe ori singură. Foarte rar o mai ajut pentru că se mai chinuie uneori la ciorbă. Chiar și fructele le mănâncă bine. I-am dat cam de toate dar îi place kiwi, portocală, banană, măr, pară și struguri.
am ieșit cu nașii și copiii la o pizza într-o duminică
Alăptatul este prezent la fel ca până acum. Se servește doar înainte de somn dar dacă nu sunt acasă se culcă și fără țiți. Se pare că doar atunci când sunt lângă ea mă solicită. Nu știu cum să fac să o mai răresc .... ce să mai vorbesc de renunțat?!
Criss și verișorul ei mai mare
Olița nu prea o folosește deloc. A intrat în baie peste mine de câteva ori și mi-a dat colăcelul ei de WC și a avut ceva răbdare să stea. Nu a făcut nimic dar este un prim pas și sper ca așa să se obișnuiască și ea.

 cărticelele preferate ale Cristinei. Prima este foarte interactivă și v-o recomand cu drag. 
A doua este cu povești dar ea se uită doar la imagini

Activitățile pe care le are sunt cam aceleași de luna trecută. Poate că de desenat se ocupă mai puțin dar se uită mai mult pe cărticele și îmi ia degetul și vrea să îi spun ce animale sunt în carte. Am găsit un smartphone cu ecranul spart care merge perfect și i-am pus câteva filmulețe pe Youtube. Nu știe să îl deblocheze dar în rest știe să intre singură pe youtube și își schimbă ea melodiile în funcțiie de preferință.


Comentarii