Cum scapam de burtica de dupa sarcina

Am avut noroc pentru că în timpul sarcinii nu m-am îngrășat foarte mult. Cred că am luat în jur de 15-16 kg. Toată lumea mă bombarda cu informații de genul ... dacă iei peste 15 este o problemă, nu vei putea da jos,etc. Cred că toate astea au lucrat în subconștientul meu și nu am prea avut pofte. Singurele pofte de la care nu m-am putut abține a fost zmeura. Iubesc zmeura și aș mânca non stop. La Auchan aveau zmeură congelată și atunci cînd se dezgheța era la fel de bună ca cea naturală. Cumpăram pungi întregi de zmeură și îmi scoteam pe o farfuriuță și mâncam. Poate m-a ajutat și acest aspect. Mai degrabă acum, la 2 ani de la naștere, îmi este poftă de ciocolată și alte chestii de ronțăit.

După ce am născut nu am avut voie să fac foarte mult efort pentru că am făcut operație de cezariană. Până la 6 luni, minim, nu este indicat să faceți efort fizic. Nu vă jucați cu sănătatea și ascultați medicul. Faptul că sunteți toată ziua cu copilul în brațe este suficient.
http://www.e-ciorapi.ro/ciorapi_fiore_body_care_comfort_m_5100_20_den_5_xl-p5362.html?ref=1C383CD3

Mama nu este nici ea plinuță și cred că acest aspect m-a ajutat enorm. Gena ține cu mine și sper să o fi luat și fetița mea. După vreo 2 săptămâni a tot venit mama să mă bată la cap să port dresuri modelatoare pentru că îl felul ăsta burta este strânsă puți câte puțin și ușor, ușor își va recăpăta elasticitatea. Am purtat cred că aproape 2 luni aceste dresuri modelatoare și mi-am mai cumpărat 2 perechi de chiloți cu talie înaltă care susțineau foarte bine burtica.

Se pare că aceste 2 metode au funcționat de minune pentru că atunci când am botezat fetița, la 3 luni, am purtat o rochie mulată pe corp și burta se vedea foarte,foarte puțin. Eu vă recomand acest truc și cu siguranță veți avea rezultate


Comentarii