Febra de la dinti si masele

Nu pot decât să mă bucur că Criss nu a fost bolnăvicioasă și până la vârsta asta(19 luni) a avut de 2 febră. Prima dată a fost de la o răceală care a molipsit toată familia iar a doua oară a fost de la dinți/măsele who knows?!

Cristinei i-au ieșit foarte târziu dinții și măselele și din cîte am înțeles ăsta ar fi un lucru bun. Luna trecută a apărut prima măsea. Am descoperit-o întâmplător atunci când mă jucam cu ea, a lăsat capul pe spate și s-au văzut 2 colțișori ai măselei. Așa mi-am explicat agitația ei din ultimele zile.

A patra măsea a fost cu probleme. Problema a fost că se vede și caninul și cred că în scurt timp își va face și el apariția. Dacă mă iau după ce zice lumea .... caninul ăla este mai dureros. Totul a început cu faptul că am văzut că era deranjată la burtă. Într-o singură zi a făcut de vreo 5-6 ori. A doua zi a început să facă febră. Era vioaie dar se febra creștea puțin câte puțin. Când a ajuns pe la 38,6 i-am dat nurofen. Știam că dacă febra continuă să crească trebuie să îi bag un supozitor cu paracetamol la minim 4 ore. După jumătate de oră de la administrarea nurofenului a făcut 39,3 și dădea semne să tot crească.

Recunosc că acum m-am cam panicat pentru că știam că nu îi mai pot administra medicamentos nimic și la spital îmi este și frică să ajung. Mă îngrozesc ce văd la televizor că este în spitale și încerc să evit. Am apelat la împachetări cu prosopul ud.

Am dezbrăcat copilul și l-am lăsat doar în pampers. Soțul a udat un prospop cu apă caldă. Normal prosopul trebuie să fie puțin mai cald decât temperatura corpului copilului(sper să nu greșesc). Eu zic că este bine să fie cald pentru că până îl pui pe copil acesta se mai răcorește. Lăsați 5 minute prosopul pe copil. Prosopul se va încălzi de la temperatura copilului. După 5 minute repetați procedura. Când luați prosopul de pe copil să îl înveliți repede să nu răcească. Eu după fiecare împachetare îi luam temperatura și se vedea cum îi scade febra. Am repetat procedura de 3 ori și a scăzut temperatura sub 38.

Toate acestea s-au întâmplat la 1 noaptea așa că imediat după asta a adormit și nu a mai făcut febră pe timpul nopții. Am avut noroc că aceasta a fost singura peripeție și nu a mai făcut febră de la măsea/dinte, ce-o fi fost.

Vă recomand să încercați împachetările când nimic nu mai dă rezultate!

Comentarii