Dresuri pentru bebelusi

În sfârșit aș putea spune că este vară afară. Este atât de cald și frumos încât m-aș plimba non stop. Recunosc că uneori îmi vine să mai ies singură și să mă liniștesc un pic pentru că gâza asta mică stă numai în gâtul meu toată ziua. Cred că am învățat-o puțin cu nărav și una două vrea să se joace doar cu mine, să stea de gâtul meu și ca să mă poată înlocui pe mine trebuie să îi dau la desene.

Cât a fost vremea aia urâtă era nasol că nu puteam să o mai scot pe afară. Măcar afară mai consumă energia, mai aleargă după o pisică, mai cade, se mai dă într-un leagăn, mă mai pot duce în parc. Este cu totul altceva. Am fost într-o zi la un loc de joacă cu copii nașei mele și s-au jucat acolo. O idee genială. Eu nu prea am mai fost cu ea așa la locuri de joacă decât la aniversări și nu mă gândeam să mă duc cu ea așa pur și simplu dar este o idee bună.
http://www.e-ciorapi.ro/ciorapi_knittex_lenka_art_1308-p1075.html?ref=1C383CD3
Am comandat câteva rochii foarte frumoase. Una dintre ele este cu tutu si este dragalasa foc doar ca nu o pot lăsa cu piciorușul gol așa că am căutat câteva modele drăguțe care să se potriveasă. Normal că am nevoie de o pereche de dresuri albe și dacă au și puțin model sunt perfecte. Sunt și acceptabile ca preț așa că am să îmi iau și eu o pereche și am mai văzut câteva chestii drăguțe pe site.

Comentarii