A adormit Criss singura! Minune

Trebuie să menționez această zi în mod expres. Mă mai uit la filmulețe pe youtube sau văd poze pe facebook cu copii care adorm cu capul pe masă sau stând pe scăunel. La mine nu s-a întâmplat asta niciodată. Chiar înclinam să cred că acest lucru nu este posibil.

În week-end am ieșit în oraș și am fost îmbrăcată puțin mai subțire și am cam răcit. Numai bine că i-am dat și Bobocelului niște răceală și a răcit și ea. Aseară a avut nasul înfundat și a avut un somn cam agitat și nu a dormit deloc bine. La prânz a dormit cam o oră. Nu s-a odihnit cum trebuie tot din cauza nasului înfundat. I-am pus niște ser fiziologic, i-am luat un spray pentru nas dar tot este înfundat.

Pe la ora 19 m-am dus să îi schimb pampersul și am lăsat-o în pat. Se uita la desene. După 10 minute mă întreabă soțul dacă nu cumva am adormit-o! Când mă duc în cameră am văzut că a adormit. Credeam că așa ceva nu există. A dormit singurică cam o oră.

Seara i-am făcut niște aerosoli cu respisun și ser fiziologic. Am pus o candeluță în care am pus ulei de eucalipt și sper ca mâine să fie puțin mai bine.

Comentarii