Un somn linistit in sarcina

Nu mă consider expertă și nu dau sfaturi dar îmi place să împărtășesc experiențele mele și sunt sigură că vă vor fi de ajutor aceste informații. În perioada sarcinii preferi să porți haine cât mai lejere care să nu te deranjeze în anumite zone, cu atât mai mult în zona burticii. Nu sunt de acord să porți numai lucruri lălâi și să arăți ciudat. Nu știu cum era înainte dar acum 2 ani când am fost eu însărcinată găseai în magazin absolut orice piesă vestimentară destinată gravidelor pentru ca acestea să se simtă cât mai comod.
http://www.e-lenjerie.ro/rochie_de_noapte_alaptare_dagna_kr_r_-p67990.html?ref=1C383CD3

Hainele nu sunt tocmai ieftine dar atunci când vine vorba despre comfortul nostru și despre un bebe cât mai relaxat fac orice sacrificiu. Eu am avut burtica mai mare în perioada verii și recunosc că nu am avut pijamale speciale dar mi-ar fi plăcut, de aceea vreau să vă arăt câteva modele drăguțe de pijamale care pot fi purtate pe perioada sarcinii. Eu am încercat, în măsura în care am putut, ca hainele cumpărate să le pot folosi şi după sarcină. Evident că unele piese vestimentare nu au putut fi purtate şi după pentru că pantalonii sau blugii sunt prevăzuţi cu un elastic care se mulează pe burtică.
http://www.e-lenjerie.ro/rochie_de_noapte_alaptare_felicita_kr_r_-p25716.html?ref=1C383CD3
Cămăşile de noapte sunt foarte practice şi unele pot fi folosite şi după naştere. De cele mai multe ori şi după sarcină ai nevoie de haine lejere pentru că burtica nu se retrage ca prin minune după naştere iar dacă mai ai şi o operaţie de cezariană nu ai cum să porţi lucruri strâmte.

Comentarii