Rontaieli pentru bebe

Am obișnuit-o pe Cristina ca pe tăvița de la scaunul de masă să îi pun diverse chestii. Ea este foarte curioasă și atunci când îi pun cărniță, ficățel, oușor sau diverse legume ea le duce la guriță. Pe unele le mănâncă iar pe altele le bagă în gură și atunci când le simte gustul le scuipă. În privința mâncării nu îmi fac probleme absolut deloc pentru că ea mănâncă foarte bine.

La capitolul ronțăieli nu am foarte multe alternative. Am început cu biscuiți petit beure și pufuleți Gusto. Sunt nemulțumită de acei pufuleți pentru că sunt foarte sărați. În rest nu am nimic împotriva lor.
Recunosc că i-am dat să mănânce pufuleți Gusto cât a fost micuță pentru că nu aveam foarte multe alternative. Știu ... nici acum nu este mare dar acum avem ceva mai multe opțiuni. Nici nu a mâncat mulți. Dintr-o pungă molfăia câțiva și nu am cumpărat foarte des în perioada aia. Deci sper să nu primesc reproșuri sau să fiu acuzată. Am văzut că unele mămici sunt foarte stricte și pe lângă asta le arată cu degetul pe cele care nu sunt la fel ca ele.

Am vorbit cu o prietenă care mi-a povestit de pufuleții din hrișcă pe care îi dă băiețelului ei și că îi plac extrem de mult. Ar fi în stare să mănânce o pungă o dată. Am cumpărat și eu pentru că eram foarte curioasă. Eu i-am găsit la plafar și am fost foarte bucuroasă să aflu că sunt fără sare. Cristina a fost încântată de noul produs dar a mâncat foarte puțini. Există și o diferența de preț. Cei Gusto costă 0,5 lei iar cei cu Hrișcă costă 3 lei. Cristinei cred că o pungă îi ajunge o săptămână, dacă nu și mai bine.
Am mai găsit la plafar și pufuleți cu orez. Sunt la același preț și tot fără sare. Am zis să încerc, să diversific și să văd ce îi place cel mai mult. Până acum în top este porumbul. Cum îl vede este înnebunită și deschide gurița ca o vrăbiuță.

Mai știți alimente sănătoase care le găsim în comert?

Comentarii