Lenjerii de pat din bumbac de la Cumparamisim

Când vine vorba despre copii alegem ceea ce este mai bun. Am cumpărat un pătuț atât de frumos pentru Criss iar ea a preferat să doarmă cât mai aproape de mine. Pătuțul este pe post de decor în cameră așa că trebuie să am grijă ce lenjerie folosesc pentru că ea este cea ma importantă ființă.

Atunci când aleg lenjeria perfectă prefer să fie din bumbac. Este foarte bună și foarte bine tolerată de către copii. De fapt majoritatea lucrurilor care intră în contact direct cu pielea bebelușului trebuie să fie din bumbac. Trebuie să aveți grijă la acest aspect. Eu am cumpărat acum ceva timp niște lenjerii după www.cumparamisim.ro și am fost foarte mulțumită de ele.

În primul rând atâta timp cât alegi o lenjerie de calitate aceasta se va comporta foarte bine pe termen lung. Eu am cumpărat atunci din bumbac și s-a comportat foarte bine la spălat. Am spălat-o la 30 grade și 400 rotații. Acum aș vrea să îmi mai iau 2 lenjerii vesele pentru camera Cristinei și vreau să vă arăt câteva asupra căreia nu prea mă pot decide.
 
 

Comentarii