Eritem fesier sau iritatiile bebelusului

Până nu te lovești de această problemă nu dai o importanță prea mare. Prima iritație a Cristinei a apărut pe la 2-3 luni. Totul s-a întâmplat din cauza șervețelelor umede de la Pampers. Nu știu fenomenul dar la început, când sunt micuți copii nu au PH format, și cică nu este bine să folosești șervețele umede. Îmi aduc aminte că foloseam vată și apă călduță cât o ștergeam și după asta o spălam la funduleț.
Am folosit Bepanthen și nu am văzut nici o schimbare. Am auzit despre crema Baby, un preparat a unei farmacii din Galați, și am cumpărat-o fără ezitare pentru că am auzit multe lucruri bune despre ea. Costă doar 10 lei dar merită toți banii. Din câteva aplicări am rezolvat problema. Am rămas surprinsă să văd că o cremă de 10 lei poate face minuni iar vestitul Bepanthen nu a făcut nimic.
Acum o săptămână am observat că iar a apărut o iritație la funduleț de care nu am reușit să scap. În ultimul timp foloseam crema Sudocrem. Nu am avut probleme dar uite că m-a lovit iar ghinionul să se întâmple. Nu a trecut cu nimic și iar am fost nevoită să apelez la vestita cremă Baby. În 2 zile a rezolvat problema.
Motivul pentru care nu folosesc în permanență crema Baby este faptul că am primit câteva creme pe care nu mă îndur să le arunc și din acest motiv aș vrea să le folosesc și un alt motiv ar fi faptul că farmacia cu pricina nu este foarte aproape de mine, nu este nici măcar în drumul meu. Cam astea ar fi scuzele.

Voi cum rezolvați problemele legate de iritații?

Comentarii

  1. Bună seara.Aș dori să știu de la ce farmacie luați cremă.Sunt din Galați.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună seara.Aș dori să știu de la ce farmacie luați cremă.Sunt din Galați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Crema o gasesti la farmacia non stop care este vis-a-vis de spital

      Ștergere
  3. Buna as vrea si eu reteta sunt din dolj si avem funduletul iritat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu