Cand spalam un bebelus pe dinti

Dantura este foarte importantă pentu toată lumea și este bine să avem grijă de dinții bebelușului nostru încă de la început. Cei drept primii dinți și-au făcut apariția undeva pe la 7 luni, v-am mai povestit, și nu cred că pe atunci ar fi fost foarte încântată șă o sâcâi cu periuța. Nu că acum ar fi dar .... mai trebuie să facem și ce nu ne place.
M-am documentat și am ajuns la concluzia că începând cu vârsta de un an aș putea să încep să îi periez dinții. Am fost la carrefour și am luat pastă de dinți pentru copii pe care scrie că poate fi folosită de la 0 luni și o periuță pe care de asemeni scrie că poate fi folosită de la 0 luni.

Am pus un strop de pastă și am început să o periajul. Prima oară a fost foarte încântată și a stat fără să zică sau să schițeze vreun gest. Cred că îi plăcea gustul ușor mentolat al pastei. A doua oară nu am avut la fel de mult succes pentru că a început să plângă, mi-a furat periuța și după asta doar a molfăito.
În continuare citesc pe grupurile de mămici unele lucruri care mă bagă în ceață. Sunt împărțite pe tabere. Unele sunt pro periaj cu pastă cu fluor, altele sunt contra. Zilele trecute i s-a înroșit un ochișor și m-am dus cu ea imediat la medic pentru că mă gândeam că are nisip în ochi. Am rezolvat problema ... nu era de la nisip, și printre altele am întrebat despre periaj. Mi-a spus că pot spăla copilul pe dinți fără nici o problemă și că pot folosi pastă de dinți cu fluor. Puțin fluor nu dăunează ba chiar ajută.(nu mă întrebați la ce pentru că nu am mai cerut amănunte) și că ar trebui să mă îngrijorez atunci când începe să mănânce pastă. În cazul ăsta aș putea să îi iau fără fluor pentru că este mai bine pentru copil.

Sper că am elucidat această problemă și că veți începe și voi să vă spălați bebelușii pe dinți - asta dacă nu o faceți deja.

Comentarii