Evolutia bebelusului de la 9 la 10 luni

Fetița mea crește văzând cu ochii și îmi crește sufletul atunci când mă uit la ea. Când mă gândesc cât de micuță era când s-a născut și cât de plângăcioasă a fost pot spune că acum este mult mai bine. Nu știu dacă am mai spus-o sau nu dar aș mai face și mâine un bebe dacă mi l-ar da cineva măcar la 3 luni.
Deși micuță a învățat să mă șantajeze și să facă așa cum îi place ei. Dacă până acum o mai abuream cu căruțul și îmi relaxam și eu puțin mânuțele a început să nu îi mai placă în căruț pentru că vrea în brațe.
În această perioadă a început să îi placă să meargă. Am început cu premergătorul. La început mergea cu spatele, lateral și după asta a început să ajungă acolo unde își dorește. A început să deschidă sertarele și să scoată tot din el. Îi place mult să meargă ținută de mânuțe așa că profit de asta și ca să n-o mai țin în brațe ne mai plimbăm prin casă.
Are tot doi dințișori. În ultima săptămână a avut momente mai agitate când s-a trezit la 4 dimineața, nu a vrut să mânânce nimic în afară de lăptic sau a fost scârțâită fără motiv și am dat vina pe dinți. Până la urmă gingia nu este roșie iar dințișorii întârzie să își facă apariția. 
Mă înțeleg mult mai bine cu ea în sensul că o cunosc când îi este foame, când îi este somn, când vrea în brațe sau când plânge de alintată ce este. Diferă tonalitatea plânsului. 
Noaptea doarme bine. Se culcă în intervalul orar 21-22.30. Asta și în funcție de ora la care s-a trezit la prânz. De obicei mai mârâie pe la 1-2 noaptea după care mai mânâncă o dată la 6-7 dimineața. De câteva zile o culc noaptea și abia dimineață se mai trezește. Nu știu dacă am scăpat de trezitul în timpul nopții sau am dat eu peste niște zile mai norocoase.

Iubesc statul de mamă și sincer am momente când îmi pare rău că nu am făcut un bebe mai devreme. 

Cine își mai dorește un bebe? Sunt singura persoană care și-ar fi dorit un bebe mai devreme?

Follow me on         Instagram     /    Pinterest

Comentarii