Cu ce incaltam un bebelus

Pentru o tânără mămică încălțămintea bebelușului este o problema. Neștiind ce trebuie să cumperi și ce este mai comod pentru bebe dai o grămadă de bani pe încălțăminte neadecvată.
Până a făcut Criss 7 luni a fost rece afară și am avut diverse combinezoane în care o îmbrăcam și nu necesita ceva în piciorușe. După această perioadă s-a încălzit şi am mers la H&M să îi caut ceva de încălţat. Nu vă puteţi închipui câte chestii drăguţe am văzut la fete(de fapt nici măcar nu m-am uitat la băieți :) ). De asta mi-am dorit fetiță ca să o îmbrac în rochițe, să-i pun pampoane și să fie cochetă.

De la H&M am luat balerinii ăștia care după cum puteți vedea au și un elastic care să se țină de picioruș. Chiar dacă era printre cele mai mici mărimi nu am făcut mare brânză cu ei și nu prea se descurca să meargă cu ei. Mă refer la făcut pași micuți și ea merge mai mult pe vârfuri ...

Cum cei de la H&M nu au avut foarte mare succes am zis că îi mai păstrez că doar nu am dat o avere pe ei. Au costat doar 30 lei. Așa că aveam de la nana ei o pereche de balerini tot în stilul ăsta doar că ăștia avea talpa mai moale și pe ăștia a reușit să îi mai folosească câtuși de cât. Sunt luați după F&F. Este un site din Anglia cu haine frumoase și calitative. La mine de exemplu s-au potrivit mărimile.
Afară s-a încălzit așa că am trecut prin piață să mă uit după ceva și mi-au sărit în ochi 2 perechi de săndăluțe. Primele erau foarte subțiri și foarte ușor de purtat, cred că nici nu îi simțea în picior. I-a purtat vreo 2 -3 zile după care au cam început să se destrame așa că am trecut la planul B, adică cea de-a doua pereche de sandale care a costat 10 lei. Sunt făcute dintr-un plastic moale ca la Crocs și atunci când calcă chițăie. A meritat investiția.
Ultima pereche de sandale achiziționată este tot din piață și de această dată am dat 25 lei dar am știut ce trebuie să cumpăr. Am luat ceva care să îi fie fix pe gleznă și să nu îi iasă foarte ușor din picioruș. Au avut un real succes și ulterior am văzut că toate magazinele de profil aveau acest model și prețul era același.

Concluzie Trebuie să cumpărați ceva care să îi stea fix pe picior și sincer eu am preferat să se prindă pe gleznă ca să nu îi poată pierde pe drum. Încă nu m-am lămurit dacă este bine ca talpa să fie subțire sau mai groasă dar sincer mă uit la ultimele sandale pe are le-am luat și au talpa mai groasă dar moale. Sper ca acest articol să vă ajute să vă decideți mai ușor

Comentarii