Evolutia bebelusului 8 la 9 luni

În această lună consider că s-au întâmplat destul de multe lucruri.

Una dintre activități pe care o face destul de bine este rostugolitul. Se rotește imediat și își schimbă foarte ușor poziția în pat. Acum a venit vremea și a căzutului din pat. Noi două dormim împreună și cum era și normal inevitabilul s-a întâmplat și până acum a căzut de vreo 3 ori. 

Se întinde după diverse lucruri pe care le vede la mine. Ca de exemplu atunci când o am în brațe îmi iau cafeaua din bucătărie să o aduc în camera copilului în speranța că atât timp cât ea se joacă sau se uită la desene eu o să o beau. Dacă o vede imediat se întinde după ea. Atunci când  noi mâncăm și ea este în preajmă trebuie să îi prefătesc și ei ceva. Ori mâncărică de a ei, ori în situații extreme o bucățică de covrig sau o coajă de pâine. Știu că unele mămici sunt mai stricte, și eu am zis că voi fi, dar atunci când altceva nu am la îndemână și altfel nu o pot luniști ... Cedez!

Îi plac jucăriile de dentitiție dar favoritele ei sunt telecomenzile, telefoanele sau tableta. Cum prinde așa ceva în jurul ei lasă orice altă jucărie și dacă îi iau telecomanda din mână începe să plângă și să dea din picioare. Zici că este un copil răzgâiat care se dă cu fundul de pământ că nu-i cumpără maică-sa jucăria dorită. Ce aș putea să îi fac?!

Când am născut-o avea părul foarte scurt și acum observ că a început să îi mai crească. 

Culoarea ochilor nu s-a mai schimbat. La naștere a avut ochișorii un albastru închis. Pe parcurs s-au mai deschis și de vreo 2-3 luni nu și-au mai modificat culoarea. Soțul meu are ochii albaștri așa că este moștenire genetică nu coincidență.
Tot în această perioadă a început să întindă mânuțele către mine. Dacă este în brațe la Buni și mă apropii prea mult de ea imediat întinde mânuțele să o iau. La fel face și în scăunelul de masă atunci când se plictisește.

Prima poză este făcută fix în ziua în care a făcut 9 luni și am vrut să îi fac o poză cu pomișorul ei. La ambii bunici am plantat câte un copac care să crească împreună cu Criss. Cel din poza este nectarin și celălalt copac este cireș și mă bucur că s-au prins amândoi.

Alte evenimente nu au mai avut loc. Tot 2 dințișori are și pași face doar susținută dar foarte stângaci și legănați. 

 
 
Copii voștri ce progrese au făcut în această perioadă?

Comentarii

Trimiteți un comentariu