Bebe racit la 7 luni

În martie a fost o epidemie de gripă și deși nici eu nici soțul nu am ieșit prea mult pe afară a răcit soțul. Am încercat să îl evit și nici copilul nu l-am dus pe lângă el dar până la urmă inevitabilul s-a produs.

Fix în ziua când Criss a împlinit 7 luni a răcit foarte tare și mai exact a fost prima oară când a făcut febră. Dimineață când s-a trezit avea 39,8. M-am panicat un pic dar am tot ținut legătura cu grupul de mămici după Facebook care au fost alături de mine și mi-au dat diverse sfaturi. 

Am vorbit cu medicul de familie care este și pediatru și a venit acasă. Sincer vorbind în afara faptului că a spus că are copilul puțin roșu în gât nu îmi amintesc să mai fi spus ceva. A primit un antibiotic și încă 2 siropele. În ziua respectivă a avut febră toată ziua și m-am stresat foarte tare. Deși îi dădeam diverse siropuri febra se scade cu Nurofen pentru copii și dacă febra persistă după 4 ore se dă supozitor paracetamol pentru copii sau sirop Panadol. În paralel puteți pune șosete udate cu apă puțin călduță sau dacă febra este foarte mare udați un prosop cu apă puțin călduță și înveliți copilul cu acel prosop pentru 10 minute. 

Deci cu Nurofen, supozitoare, șosete și prosop ud am reușit să scap copilul de febră doar că a rămas cu o tuse cam urâțică și cu ceva mucișori. Am fost sfătuitâ de mămici să îmi cumpăr aparat de aerosoli ca să rezolv aceste 2 probleme. 

Am mers tot pe mâna pediatrului care m-a sfătuit să pun fluimucil  în aparatul de aerosoli. Am făcut 4 zile de aerosoli și sincer vorbind nu am văzut îmbunătățiri. 

Am mers Medlife Galați la doamna doctor Mihalache. Multe mămici din Galați au recomandat-o ca fiind un pediatru bun. Mi-a dat respisun pentru aerosoli și mi-a spus să îi fac aerosoli până la ora 18. Explicația a fost că eu îi făceam aerosoli înainte de culcare și toți mucișorii îi cădeau în gât și hârâia pe timpul nopții.

Sincer vorbind am plecat mulțumită și liniștită în urma consultației. Doamna doctor a fost foarte drăguță și mi-a răspuns la toate întrebările pe care le-am avut. 

Consultația a costat 90 lei. Știu că este mult dar când vine vorba despre un bebeluș nu îi poți administra tu medicația după ureche și pentru liniștea părinților este mai ok un doctor.

Comentarii

  1. Buna ziua. Respisun simplu fara altceva? Si cati ml pe sedinta? Cate sedinta de aerosoli pe zi? Ms.

    RăspundețiȘtergere
  2. Jumătate de fiola respisun, jumătate ser fiziologic. Dimineața si seara parca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam tarziu am vz acest blog :). Am si eu o intrebare despre respisun. Mi-a recomandat Pediatru Homeopat respisun in aparatul de aerosoli ,dar am uitat sa o intreb ceva. Mi-a dat o jum de monodoza de 2 ori pe zi. Intrebarea este daca daca ii fac dimineata pot sa pastrez cealalta jumatate de monodoza pentru seara , sau se arunca si se deschide alta noua? Multumesc si astept un raspuns, asta daca se mai uita cineva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate fi păstrată cealaltă jumătate pentru seara fără probleme.

      Ștergere
  4. Da. Se poate. "Dopul" care se rupe are in partea de sus un varf (ptr a inchide fiola). Atentie: dupa fiecare folosire aerosolul trebuie curatat... vezi pe net (apa+otet si clatire) este f. Important!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu