Sarcina si nasterea ... la 6 luni dupa ....

Astăzi se împlinesc 6 luni de când am născut și privind în urmă realizez că am trăit niște momente și experiențe unice în viață.
 

Sarcina mea a fost foarte ușoară. Chiar dacă am avut trombofilie și a trebuit să fac acele injecții în burtică cu Clexane în rest nu am avut nici un fel de problemă. Nu am avut mirosul foarte ascuțit(așa cum am mai auzit la unele graviduțe), mi-a fost rău de maxim 3 sau 4 ori, nu m-a durut burtica și nu am avut pofte... prea mari. Pofte am și când nu sunt însărcinată și dacă ar fi ceva după care am poftit ar fi zmeura. Am mâncat multă zmeură pe perioada sarcinii.
Pe perioada sarcinii am mers foarte mult. Din cauză că am mers atât de mult mi s-a rupt apa înainte de termen și mai exact am născut la  aproape 38 de săptămâni. Am născut prin cezariană și nu regret nici măcar o clipă. Pe 5 august 2014 la ora 11 am născut o fetița care a avut 47 cm și 2650 gr. Mi-a făcut anestezie în coloană și pe perioada operației nu am simțit absolut nimic și după operație am stat o zi la reanimare iar doctorița a fost foarte drăguță și mi-a făcut calmante mai slabe sau mai puternice în funcție de cât de rău îmi era mie. Din această cauză nu am simțit durere și am stat tot timpul pe telefon, am putut dormi și cam atât. A fost puțin mai greu când a trebuit să mă ridic din par pentru că atunci am simțit mici dureri dar o dată dusă în rezervă am mai primit un calmant și totul a decurs mult mai ușor. La 6 luni de la operație pot spune că nu se vede nimic în afara unei mici dungi roșii sub bata chilotului. Nu mă mănâncă, nu mă deranjează și nu am avut nici o durere.

În sarcină am luat 12 kg iar după ce am născut la scurt timp cântăream cu 2 kg mai puțin ca atunci când am rămas însărcinată. Din cauza stresului, a nopților nedormite și pentru că plimbam toată ziua copilul în brațe am slăbit destul de tare. Burta a revenit la normal de la sine.

Aș mai face cu drag încă un bebe dacă aș avea o sarcină la fel de ușoară ca prima și aș mai avea o dorință .... să primesc copilul la 3 luni .Primele 3 luni au fost cele mai grele recunosc.

Răspund la orice întrebare sau nelămurire!

Comentarii