Evoluția bebelusului de la 5 la 6 luni

Cristina a crescut. Când mă uit la ea am impresia că am născut acum mult timp și că este mult mai mare. :)
Imediat după ce a împlinit 5 luni am observat o nouă mișcare. Până acum ea la prânz adoarme doar în brațe și eu în picioare plimbându-mă prin casa. În jur de 5 luni avea 7 kg și am aplicat tehnica plimbatului prin casă până adoarme și după asta o pun pe picioare și o mai legăn un pic. Și am văzut că începe să ridice capul  după pernă iar în următoarea zi și-a ridicat atât capul cât și umerii după pernă.

A început să îşi folosească şi ea mânuțele. Când îi dau biberonul pune şi ea mânuța pe mâna mea de parcă ar ține şi ea biberonul. Apucă jucăriile micuțe cu mâna dar nu le ține mult timp. Se joacă ea singură cu mânuțele. Sta destul de mult timp cu mâna în gură şi când se grăbeşte, fiindcă nu nimereşte gurița din prima, se mai loveşte peste față.

În funduleț nu stă decât susținută și deocamdată nu a început să se rostogolească. Sincer îmi convine acest aspect pentru că după asta va trebui să fiu mult mai atentă să nu cadă din pat.

Aș putea să zic că are somnul puțin mai organizat. Mă refer atât la somnul de prânz cât și cel de seară. Nu are ore fixe la care doarme nici la prânz, nici seara. Dacă la 5 luni și puțin se culca în jur de 22 acum a început să se culce la 21. Este în funcție de cât de obosită este ea.

Prea multe evenimente nu s-au întâmplat dar parcă este mult mai bine ca la 3 luni. Recunosc că acei colici te dă efectiv peste cap. Recunosc că fără ajutorul soțului nu m-aș fi descurcat și cu toate că știu că nu citește blogul eu oricum îi mulțumesc pentru tot ceea ce face pentru noi ..... pentru mine!!!

Comentarii