Reduceri pentru bebelusi la DM

În ultimul timp de fiecare dată când ajung în mall intru și în DM și măcar un produs tot mi se lipește de mână. Când am ajuns la casă să plătesc am văzut o mică broșurică care era pentru bebeluși și m-a făcut curioasă să o citesc.

DM are un program special numit babybonus. Acest program se adresează viitoarelor mămici, dar și proaspetelor mămici ai căror copii nu au împlinit vârsta de 2 ani. Pentru a putea beneficia de câteva avantaje și beneficii este nevoie să vă înregistrați în program. Înscrierea o puteți face direct în magazin sau online aici. Înscrierea se poate face în perioada sarcinii cu condiția ca după naștere să trimiteți certificatul de naștere pe mail sau într-unul din magazinele DM.

Eu am trimis formularul când fetița mea avea în jur de 3 luni și până să primesc primul plic prin poștă am făcut câteva cumpărături din DM pentru bebe. În momentul de față am biberon babylove, săculeț cu sâmburi de struguri pentru colici, în ultimul timp mi-am cumpărat suzete numai de la DM pentru că raportul calitate - preț este foarte bun. 2 suzete de silicon au costat 9 lei.
Săptămâna asta am primit plicul de la DM. Cred că a durat în jur de o lună de la depunerea formularului. Recunosc că uitasem de acest plic dar am fost surprinsă plăcut.
 
 În plic am găsit un sticker cu baby on bord care se poate lipi pe geamul de la mașină, o mostră de detergent de vase Pur, o broșură informativă cu produsele marcă proprie DM, o foaie cu care putem vedea lungimea bebelușului și cel mai important un carnet cu reduceri.
 Acesta este carnetul cu reduceri. Eu îl consider folositor și să vă dau câteva exemple în afară de cel din poza de mai sus. Carnetul are 46 de foi cu reduceri la produsele de igienă pentru bebeluși inclusiv periuțe de dinți, lapte de corp, bețișoare de ureche, creme pentru iritații, gel bucal, șervețele umede, pampers, suzete, biberoane, etc. Din ce am observat reducerile sunt între 10 și 30%. Eu consider că nu aveți nimic de pierdut dacă vă înscrieți în program pentru că totul este GRATIS.
 Ultimul cupon cu reduceri este la Cewe fotocarte. Acesta este un fel de album cu poze la care aveți reducere 50%.

În funcție de vârsta copilului la momentul înscrierii puteți primi maxim 4 pachete.
Pachetul 1 pentru vârsta 0 - 6 luni care conține broșură info, carnet cupoane reduceri, mostră
Pachetul 2 pentru 7 - 12 luni care conține broșură info, carnet cupoane reduceri
Pachetul 3 pentru 13 - 18 luni care conține broșură info, carnet cupoane reduceri
Pachetul 4 pentru 18 - 24 luni care conține broșură info, carnet cupoane reduceri


Ce spuneți de aceste cupoane cu reduceri? Mai cunoașteți vreun magazin care are astfel sistem de fidelizare?

Comentarii