Baby jarro dophilius review(pareri)

În perioada când Cristina avea în jur de o lună frecventam foarte des farmacia să cumpăr diverse chestii pentru colici. O farmacistă mi-a sugerat să încerc Baby Jarro pentru că ajută la eliminarea colicilor și că ajută la reglarea tranzitului.
Unul dintre motivele pentru care am amânat achiziționarea lui a fost prețul. Dacă medicamentele pentru colici costă 20,30 sau 40 lei(este și o excepție la 80 lei) Baby Jarro costă 100 lei. Farmacista mi-a spus, din experiența ei personală, că a fost foarte bun și că i-a dat copilului până la 5 luni din acea cutie.
Într-o seară eram efectiv disperată că încercasem tot ce se putea pentru colici, copilul plângea tot timpul și în special noaptea și o altă problemă destul de mare era că nu făcea caca bebe și îl durea burtica. Am zis să cumpăr Baby Jarro din disperare și m-am gândit că îmi ca rezolva toate problemele.

Am vorbit cu soțul și l-am rugat să cumpere Baby Jarro. După ce l-a cumpărat am fost puțin dezamăgită din cauză că am primit borcănelul fără cutie și pe borcănel erau trecute câteva informații.
Pe internet am găsit indicațiile de folosire:

- dezvoltă și protejază flora intestinală benefică la nou născuți și copii mici 
- reface flora intestinală afectată de antibiotice (reface numărul de bacterii "prietenoase") 
- distruge bacteriile patogene (virusul febrei aftoase, poliomielitic, Staphilococcus aureus, Escherichia coli, Clostridium, Salmonella, etc.) 
- antimicotic (candidoze digestive, uro-genitale) 
- facilitează digestia, reduce flatulența, modulează permeabilitatea intestinală 
- antiinflamator intestinal 
- previne și tratează constipația, diareea nonpatogena, diareea infecțioasă (și cea provocată de rotavirus la copii) 
- protejează mucoasa intestinală: stimulează maturizarea enterocitelor (celulele mucoasei intestinale) și producția imunoglobulinei IgA 
- participă la sinteza aminoacizilor alanina, valina, treonina, produce enzime digestive importante, proteine, vitamine din complexul B, crește biodisponibilitatea calciului, zincului, manganului și a fosforului 
- contracarează intoleranța la lactoză 
- crește eficiența tratamentelor infecțiilor respiratorii (sinuzita, bronșita, pneumonie) 
- reduce manifestările gripei 
- antialergic (eczeme, rinite, astm) 
- detoxifiant, dermatoprotector 
- imunostimulator (prin creșterea capacității celulelor limfocite de a secreta mediatori imunitari) 
- antiparazitar digestiv: lambliaza (giardoza), oxiuraza (enterobiaza), ascaridioza (limbricii) echinococoza (hidatidoza sau chistul hidatic), teniaza (panglica), sau paraziți care nu elimină ouă sau chisturi în materiile fecale (toxoplasma, trichinela, toxocara, etc.) sau apariția de ouă în materiile fecale se face accidental 
- FOS (FructoOligoZaharide) sunt prebiotice Efecte: - cresc nivelul de Bifidobacterium Longum și reglează echilibrul acid-alcalin 
- împiedică acumularile de toxine 
- accelerează descompunerea alimentelor ingerate făcându-le asimilabile 
- împiedică proteinele nedescompuse sî intre în circuitul sanguin 
- elimină endotoxinele care declanșează bolile autoimune

Părerea mea este că acest medicament poate fi bun pentru orice altceva dar nu pentru colici deci dacă îl cumpărați pentru așa ceva este o mare păcăleală. După cum vedeți este bun pentru foarte multe lucruri însă multe dintre ele nu sunt vizibile și în felul ăsta nu aș putea să vă zic exact dacă chiar așa s-a întâmplat. Nu știu ce s-a întâmplat în burtică pentru că caa tot nu a făcut regulat decât la 3 luni jumătate ... aproape 4 s-a reglat singură. Până atunci au fost zile întregi în care nu a făcut nimic în priviința asta și a folosit bebe suficiente supozitoare cu glicerină.
Acest tub am început să îl folosesc începând cu prima lună și l-am terminat la 5 luni și o săptămână.

Consistența și administrarea
Consistenţa medicamentului este sub formă de pudră de culoare albă care nu are nici un miros. Pe flacon scrie că se administrează direct pe sân înainte de a alăpta copilul însă eu am fost sfătuită să îi pun în linguriţă şi să combin cu ceai şi aşa i-am dat zilnic.  Nu ştiu dacă e sau nu mai eficientă metoda asta doar că pudra în contact cu ceaiul devine un fel de lipici şi cred că ar fi fost un discomfort să îmi pun pudra aia pe sâni.

Comentarii

  1. A fost cel mai bun produs pe care l-am folosit pt fetita mea care acum are 3 luni jumate.l-am administrat de la 2 luni si nu am mai avut probleme cu colici si i s-a reglat tranzitul foarte bine.Am folosit un sfert dintr-o lingurita in lapte

    RăspundețiȘtergere
  2. E MINUNAT SA VORBI MINUNAT DESPRE DR. ELLEN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. Acum câteva luni am început să avem probleme nesfârșite și discuții continue. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, ea a plecat și a luat toate mijloacele de a comunica cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. Dr. Ellen a venit în ajutorul meu când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor mele se afla o femeie și el a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile. Soțul meu s-a întors la noi acasă și ne-am împăcat. Trăim din nou fericiți împreună.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Dacă ai nevoie de o vrajă pentru a rămâne însărcinată.
    *Dacă vrei să vindeci infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reclami proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.
    Dr. Ellen vă poate ajuta și el. contactați-l prin Whatsapp: +2349132180420
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu