O bratara .... rosie?

De câte ori nu aţi auzit "vai ce bebeluş drăguț! Are ceva roşu la mână?"
 Normal că eşti sau nu superstițioasă îi pui copilului o ațişoară roşie măcar de gura lumii. După ce am ajuns acasă din spital am găsit prin casă o ață puțin mai groasă şi i-am pus-o bebeluşului.
Cu timpul aceasta s-a scămoşat şi am fost nevoită să o scot. Am vrut să îi cumpăr o brățărică reglabilă cu o chestie din aur alb pentru că am văzut la copii naşilor mei însă nu am găsit ceva care să mă mulțumească aşa că am renunțat la idee.

Pentru mămicile din Galați este un grup pe facebook (Mămici Galați - Brăila) unde se discută despre toate problemele care le întâlnim la bebeluși și cine s-a mai întâlnit cu problema respectivă își dă cu părerea. Eu sunt foarte încântată că fac parte din acest grup și recunosc că am învățat destul de multe lucruri de la mămicile cu experiență. Acolo am văzut că se discuta să se dea o comandă cu brățărele roșii pentru bebeluși și pentru o comandă mai mare de 5 brățări prețul unei bucăți era de 20 lei(în loc de 30 lei).

Personally Me are foarte multe comenzi și a ajuns ceva mai greu comanda însă eu am fost foarte mulțumită. Ața din care este făcută brățara este o mătase care promite că nu se scămoșează și plăcuța cu litera ”C” este de argint.

Sunt foarte mulțumită de felul în care este făcută și datorită faptului că brățara nu se lărgește singură și în felul ăsta este fixă pe mânuța Cristinei.

Voi ce ați pus la mâna bebelușilor?

Comentarii