Punct alb pe gingie

Pe 3 Noiembrie am văzut pe gingie un punct alb. Am pus mâna pe el și am văzut că este tare dar am zis că pe 5 Noiembrie Cristina împlinea 3 luni și trebuia să mergem la medicul de familie și am zis că îi voi arăta punctulețul.

Pozele nu sunt foarte clare însă bebe nu vroia sub nici un chip să stea la poză. 

Medicul de familie a zis că este posibil să fie o aftă și să o șterg cu glucerină boraxată cu stamicină și dacă pot să îi fac un mic masaj. Am șters-o de câteva ori pe zi și nu vă închipuiți cum se strâmba. Cei drept am pus și eu pe limbă și are un gust amar rău.

Vineri a făcut un fel de conjunctivită și i s-a umflat ochiul stâng și i se aduna o chestie galbenă în interiorul ochiului .... Noaptea i se lipea ochișorul și începea să plângă. Într-un cuvânt mi se rupea sufletul când o vedeam. I-am luat picături Tobrex(câte o picătură în fiecare ochi) și am șters-o cu șervețele Iridium. Până dimineață nu mai avea aproape nimic.

Sâmbătă dimineață am fost la un medic pediatru - dr. Bușilă Camelia - și mi-a zis că tratamentul pentru ochi este bun și în plus pentru punctul alb după gingie mi-a dat să iau Sumetrolim și să îi fac masaj cu un gel pentru dințișori Dologel și să revin marți să vedem evoluția. Marți a constatat că ochiul arată perfect și că nu îmi poate zice nimic de punct și mi-a zis să o vadă un stomatolog și dacă aflu ce este să o anunț și pe dânsa.

S-a mai lovit cineva de problema asta neelucidată ?

Comentarii

  1. Buna ziua,
    Chiar daca a trecut ceva timp de la postare, va rog sa imi spuneti daca ati mers la stomatolog, care a fost diagnosticul, tratamentul si evolutia? A trecut? Am si eu o fetita de 1 an si are un punct alb asemanator in spatele incisivului lateral din partea de sus si as vrea sa mai stiu o parere pt ca sincer ma ingrijoreaza. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua va rog frumos îmi spuneți și mie ce erea bebelușul meu are 3 luni și are la fel ca bebelușul dumneavoastră și nustiu ce sa fac

      Ștergere
  2. Buna mamica! Stiu ca a trecut cativa ani buni de cand ai postat foto cu punctultul alb de pe gingie imi poti spune te rog ce a fost? Vrun motiv de ingrijorare? Am descoperit la fetita mea un punct asemanator pe gingie.astept cu nerabdare sa treaca sarbatorile pt a consulta un doctor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te panica. Este radacina unui dintisor. Va mai dura pana acesta isi va face aparitia si totusi se pare ca la inceput a aparut la exterior. Va disparea cu timpul. Nu este nevoie de nici un medicament si sa stii ca nu doare .... te poti linisti

      Ștergere
  3. Buna fetelor...acum na a aparut si la bebita noastra ceva asemanator..ar trebui sa merg la medic ?avem 3 luni
    La voi cum sa rezolvar

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna mamici si fetitei mele i a iesit un punc alb pe gingie. Precizez ca are 7 luni jumate si nici un dintisor. Este de mers la medic?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna mamici.baiatul meu are 1 si trei luni si nu are niciun dintisor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este asa ca o sa apara dintisor ,si fetita mea a avut si am zis ca e afta ,dar am fs la doctor si a zis cs e de la dintisor

    RăspundețiȘtergere
  7. E MINUNAT SA VORBI MINUNAT DESPRE DR. ELLEN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. Acum câteva luni am început să avem probleme nesfârșite și discuții continue. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, ea a plecat și a luat toate mijloacele de a comunica cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. Dr. Ellen a venit în ajutorul meu când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor mele se afla o femeie și el a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile. Soțul meu s-a întors la noi acasă și ne-am împăcat. Trăim din nou fericiți împreună.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Dacă ai nevoie de o vrajă pentru a rămâne însărcinată.
    *Dacă vrei să vindeci infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reclami proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.
    Dr. Ellen vă poate ajuta și el. contactați-l prin Whatsapp: +2349132180420
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu