Tratarea colicilor la bebelusi ....

Nu cred că există vreo persoană sau mai exact vreo mamă care să nu reacționeze la plânsul bebelușului și mai exact la plânsul care ține ore bune.

Când bebe se strânge de burtică și îți dai seama de cauză precum că aceasta ar fi din cauza colicilor încerci să vii în ajutorul copilului. Vă spusesem într-o postare anterioară despre sticluțele cumpărate pentru colici care nu prea au avut efect. Am căutat pe internet și am mai întrebat mămici despre câteva remedii pentru problema mea și unele mi-au zis că trebuie să mă obișnuiesc cu plânsul iar altele mi-au zis să încerc colief.

Imediat am căutat pe internet păreri și marea majoritate aveau numai cuvinte de laudă. Foarte puține persoane au scris că aceste picăturele nu ar avea vreun efect. În seara respectivă am fost să le cumpăr pentru că vedeam în ele soluția mea salvatoare.
 Când toată lumea spune că este un produs bun și când te gândești că asta ți-ar putea rezolva problema și că ai putea să dormi nopțile nu îți mai pui problema că picăturile sunt cam scumpe și mai exact 82 lei și că produsul este groaznic de mic afică 7 ml ... 7 ml .... nici măcar 10 ... dar asta este.

Și acum vine partea "frumoasă". Colieful are un mod unic de administrare. Dacă copilul este alăptat la sân(cum este cazul meu) trebuie să pui 4 picături de Colief într-o linguriță cu lapte de mamă și abia după asta începi alăptarea efectivă. Problema este că Cristina nu mănâncă la ore fixe și nu am de unde să știu când ar trebui să îmi pregătesc pompa de sân să fac rost de lăptic. O altă problemă este că îmi este foarte urât să folosesc acea pompă. 

Într-un cuvânt folosirea Coliefului pentru mine a fost un chin. Și o altă parte proastă era să folosești această metodă în timpul nopții. Drept urmare am folosit produsul de dimineață când ne treceam până seara. Pot să zic că rezultatele care le aveam cu infacol le am și cu Colief. Consider că am aruncat banii pe fereastră și că aș fi putut face altceva cu ei. Eu una abia aștept să îl termin!!!

Comentarii