Cu ce produse spălăm un bebeluș

Eu am început să îi fac băiță Cristinei abia după ce i-a căzut buricul. Din spital mi-au spus asistentele să nu folosesc produse Johnson pentru că au fost multe cazuri de copii iritați de la ele. Când m-am dus să cumpăr produse pentru bebe am ales Nivea.

Am luat o loțiune de spălare pentru piele sensibilă cu pompiță. Chiar dacă la băiță sunt în permanență 2 persoane în jurul lui bebe recunosc că este foarte utilă această pompiță și pe viitor voi căuta tot astfel de produse. Pe lângă băiță mai folosesc această loțiune când o spăl la funduleț la chiuvetă.

Deși are foarte puțin perișor i-am cumpărat și un șampon care îmi va ajunge foarte mult timp. Este special pentru copii și nu cred că se întâmplă nimic dacă intră în contact cu ochișorii însă încerc să o protejez.

Laptele de corp îl folosesc de fiecare dată după băiță și lasă un miros plăcut de Bebeluș curat. Are un miros specific ...

Am chemat o doamnă să îi facă masaj și aceasta nu prea a fost deacord cu produsele Nivea .  Justificarea ei a fost că și de la aceste produse se poate irita pentru că sunt niște produse medii. Ea a spus că folosește produse Sanosan și că niciodată nu a avut probleme cu ele. I-am făcut pe plac doamnei și am luat  Spumant pentru o baie liniștită care are 500 ml și a costat 25 lei. Ea a spus că acesta poate fi folosit și în loc de șampon însă mie îmi dă impresia că lasă părul cam sârmos. Am luat și uleiul de masaj care a costat tot 25 lei și de care nu sunt foarte încântată. Când spun asta mă refer la  dop care curge destul de ciudat și se pierde mult produs care se scurge pe sticlă. Ca și consistență este ok și mi se pare un produs obișnuit și după părerea mea îl pun la egalitate cu loțiunea de corp de la Nivea.

Părerea mea este să folosiți ce produse vreți și ce considerați voi că este mai bun pentru copilul vostru și să nu ascultați toate părerile sau mai bine zis să nu țineți cont de ele.

Comentarii