Incompetenta sau nepasarea unora

Nu știu în alte orașe cum este însă în galați recunosc că atunci când m-am internat ... mai exact când mă pregăteam să nasc am dat peste niște persoane foarte nepăsătoare.

Pe 4 august la ora 20 am avut o mică scurgere și neștiind că asta înseamnă să ți se rupă apa eu mi-am făcut injecția cu Clexane. Imediat după ce mi-am făcut injecția am realizat ce mi s-a întâmplat. Am sunat doctorița care mi-a confirmat și mi-a zis să nu mă panichez și să îmi iau tot ce îmi trebuie și să mă duc direct la urgențe.

Citisem și pe internet că nu trebuie să te panichezi și după ce ți se rupe apa îți poți face un duș după care îți iei bagajul și te duci la spital. Am făcut exact așa cum citisem și surprinzător eram foarte calmă și relaxată ... poate și din cauză că doctorița mea era de gardă în acea noapte.

M-am dus direct la urgențe și surprinzător ... nu era nimeni. Le-am zis că mi s-a rupt apa și ei m-au trimis la internări gravide. Am căutat ”internări gravide” și după ce găsesc intru bucuroasă în cabinet unde erau 2 doamne care mâncau o pungă de semințe și când le-am zis pentru ce le deranjez m-au întrebat dacă am fost la urgențe. Le-am explicat că acolo m-am oprit prima oară și că am fost direcționată către ele.

Vreo 10 minute au vorbit între ele .... ce nesuferiți sunt cei de la urgențe că nu mi-au făcut nu știu ce forme ... în fine. După ce au terminat ele de vorbit între ele au concluzionat că aia nu m-au luat în serios că eu eram prea senină și că trebuia să par mai agitată și să spun că am dureri. Următoarea întrebare inteligentă a lor a fost dacă nu cumva eu urmăresc doar să mă internez și că e posibil să nu am problema pe care am spus-o. Mi s-a părut că sunt luată în râs și le-am explicat că nu îmi arde de glume și că nu mint cu absolut nimic.

Au mai avut câteva întrebări stupide pe care nici nu mai are rost să le spun după care am fost dusă la salonul unde erau femeile care urmau să nască. În acea seară nu am putut dormi deloc și așteptam cu nerăbdare dimineața pentru că mi se spusese că în jurul orei 9 puteam să fac cezariana.

Totul a decurs așa cum mi-am dorit și la ora 11 am cunoscut îngerașul nostru mic.  

Comentarii