Time is ticking

Mă chinui să scriu această postare de aproape o săptămână. De obicei aceste postări le scriu de la laptop și în ultimul timp am din ce în ce mai puțin chef să stau la laptop și prefer telefonul în a naviga și a face orice am eu nevoie pe internet.

Sâmbătă(adică 26 iulie 2014) am fost la control să o văd pe micuța bebelușă. Am fost teribil de bucuroasă să aflu că ea este bine, că nu mai are cordonul în jurul gâtului pentru că la ecografia trecută era de 2 ori în jurul gâtului, că placenta este ok, lichidul este în cantitate normală și cel mai important lucru este că bebelușa are 2700 g. Am înțeles că este cu câteva zile mai mare decât ar trebui dar asta nu este de îngrijorat și că trebuia să îmi fac griji dacă era mai micuță dar așa pot sta liniștită.

Tot sâmbătă a trebuit să îmi aleg felul în care voi naște ..... cezariană sau natural și recunosc că a fost o decizie extrem de grea dar am ales .... cezariană. Bănuiesc că vor fi persoane care mă vor acuza însă sper(nici eu nu sunt convinsă încă) că aceasta este cea mai bună opțiune pentru mine.

Sunt în săptămâna 37 și până acum recunosc că în afară de mici dureri de spate nu am avut nici un fel de problemă și că am făcut tot ce mi-am dorit și m-am simțit foarte bine să pot face orice. Luni însă am avut niște dureri în partea dreaptă care inițial am zis că sunt din cauza lui bebe care lovește constant în acea parte dar nu a cedat așa ușor durerea și m-a ținut cam toată ziua ceea ce m-a făcut să stau marea majoritate a timpului în pat. Marți seara când să mă întorc după o parte pe alta în pat am simțit o durere destul de mare inghinal mai exact în dreptul mușchilor și m-a ținut și această durere cam o zi .... de abia reușeam să mă întorc după o parte pe alta și din câte am citit apasă copilul și din cauza asta sunt aceste dureri.

Eu am început să îmi pregătesc bagajul încă de tura trecută dar am mai avansat puțin în ideea că am cumpărat o punguță de pampers newborn, șervețele umede, mi-am spălat și călcat câteva body pe care să le iau cu mine și am pregătit și această rochiță pe care aș vrea să o îmbrac atunci când va ieși din spital. La cezariană am înțeles că mă va programa între 15 și 19 august  ... asta în funcție de cum mă voi simți și de cum va lucra doctorița și mă iau câțiva fiori la gândul că în 2 săptămâni voi face această operație.

Singura frică .... grijă ... sau temere este să trec cu bine de operație și să fim amândouă sănătoase pentru că dacă trec peste aceste hop restul nu va fi o problemă și nu mă îngrijorează!

Vă doresc un week-end plăcut!!!!

Comentarii