Hematolog vs Ginecolog



Am făcut analiza scumpă de care v-am vorbit .... profil complet de trombofilie și am zis că dacă tot îmi fac analizele să văd și trombocitele mele cum sunt. Am plătit în total 1.333 lei în condițiile în care analizele pentru trombocite au fost 15 lei. M-am așezat cuminte pe scaun așteptând să îmi ia sânge și am văzut că pregătea mai multe eprubete sau nu știu exact cum se cheamă. Am întrebat câte eprubete îmi ia și mi-a zis că vor fi 10 în total!!! 

După ce a luat vreo 5 eprubete(cred) a început să îmi amorțească mâna și m-a luat puțin cu amețeală dar asistenta a vorbit în permanență cu mine și m-a întrebat dacă sunt ok și mi-a explicat că este normal să trec prin aceste stări datorită faptului că îmi ia o cantitate mare de sânge. Eu mi-a făcut această analiză la Clinica Sante în Galați și până acum am fost mulțumită de felul în care am fost tratată și de profesionalismul cu care lucrează.

Cum era de așteptat rezultatul nu a ieșit foarte bine mai exact principalele probleme au fost la MTHR și la PAI. Nici analizele la sânge nu au ieșit strălucit .... mai exact trombocitele sunt 817.000 dar problema este că au început să îmi crească leucocitele ajungând la 13.7(maxim 10). 

Având o relație mai bună cu doctorul ginecolog i-am arătat analizele și a spus că este puțin îngrijorată și că părerea este că ar trebui să iau Clexane.  Clexane este o injecție care se face zilnic pe toată perioada sarcinii și am înțeles că ți-o poți face singură și normal această injecție precum și concentrația ei sunt stabilite de către hematolog. Următorul pas a fost hematologul din Galați căruia i-am arătat analizele pe care le am și părerea ei a fost că nu ar fi o urgență să iau acest Clexane dar să vorbesc cu hematologul din București care mi-a dat diagnosticul și să îmi spună el ce e de făcut.

Până aici nu am rezolvat absolut nimic ba mai mult am fost aruncată ca o minge de ping pong din stânga în dreapta. Am luat legătura telefonic cu doctorul din București și singura soluție dată a fost că momentan să nu iau nimic deocamdată și să aștept până îmi fac Ecografia morfologică pentru că atunci se va vedea dacă am nevoie de acest anticoagulant. 

Când am vorbit din nou cu ginecologul și i-am spus ce mi s-a zis ... a spus că această ecografie se face în săptămâna 28 (iar în săptămâna 40 ar trebui să nasc) și că ar fi cam târziu. 

Sunt într-o ceață generală ..... am sau nu nevoie de acest anticoagulat?! Singura soluție a fost să iau legătura prin mail cu șefa clinicii de hematologie din București și am hotârăt să merg la ea la un consult.

Comentarii