Dublu test(ecografie)

Vreau să ajung cu postările la zi de aia astăzi vă povestesc despre ultimele 2 ecografii pe care le-am făcut.

Prima ecografie a fost făcută la mijlocul lunii ianuarie și a fost ceva special și emoționant. A fost ceva deosebit pentru că deși bebe era extrem de mic adică avea 2 cm avea  inimioară pe care i-am auzit-o și a fost un sentiment unic pe care nu cred că îl pot povesti în cuvinte. Recunosc că deși doamna doctor îmi spunea că acea dungă gri este copilul din burtică .... nu semăna a nimic și nu îmi închipuiam cum vede ea un bebe din acea dungă. Această ecografie a fost făcută la 8 săptămâni și recunosc că înainte de crăciun am mai făcut o ecografie dar a fost nesemnificativă pentru că nu s-a văzut decât că există.

Ieri am fost la o nouă ecografie și de această dată am făcut-o în spital și regret extrem de mult că nu mi-am folosit telefonul ca să filmez spectacolul pe care îl făcea bebe. De cum am ajuns la sala în care se fac ecografii am așteptat cu nerăbdare să mi se spună că totul este bine și acest lucru mi s-a confirmat imediat. Doctorița a fost foarte drăguță și a insistat foarte mult pe ecografie și am stat cred că aproape 45 minute. Fiind în săptămâna 12 acum mi-am făcut dublu test ceea ce înseamnă ecografie plus recoltare de sânge. A fost nevoie să îi facă mai multe măsurători și cred că și acesta a fost motivul pentru care a durat mai mult ecografia.

A venit și vremea când monitorul s-a îndreptat către mine și doctorița mi-a explicat ce se vede pe ecran și surprinzător îl vedeam pe bebe foarte bine .... i-am văzut mânuțele, piciorușele, cordonul ombilical și acrobațiile pe care le făcea el de care am fost super impresionată. Se împingea cu picioarele, se învârtea .... am fost plăcut impresionată de toată joaca lui și la final am aflat că are 6,3 cm .... atât de mic dar părea atât de mare!!!!

Promit că tura viitoare voi face un filmuleț ca să vă convingeți și voi (sper să mă surprindă și data viitoare)! Până data viitoare rămân cu aceste imagini frumoase și vă doresc numai bine!


Comentarii