Crema antivergeturi

Zilele astea am fost la DM pentru că vroiam să îmi cumpăr o cremă antivergeturi pentru burtică. Am vorbit cu prietena mea care a avut gemeni și a folosit o cremă de aici și deși burtica ei a crescut foarte mult nu a avut nici un fel de problemă.
Am găsit imediat crema și am testat-o puțin pe mână și prima impresie a fost că nu este suficient de hidratantă. Am zis că oricum nu am burtica foarte mare și să încerc un tub iar dacă voi fi nemulțumită nu am să îmi mai cumpăr. Această cremă a costat 25 lei și are 200 ml.

 Uitându-mă la raftul cu aceste creme am mai văzut câteva sortimente și am găsit și această cremă care era în varianta mini care este cu unt de cacao și mi s-a părut puțin mai hidratantă și am decis să iau și această variantă mică pentru a o testa. Crema are 50 ml și am dat 6 lei.

Comentarii