Pap Tot (revista bebe)

Având în vedere că sunt o proaspătă mămică sunt în permanență în căutare de informații. Diversificarea bebelușului mi-a dat mari emoții și cu o lună înainte de a începe am început să mă documentez.

Când am cumpărat scaunul de masă pentru copil am văzut și această revistă Pap tot. Am cumpărat-o fără să stau prea mult pe gânduri.

În revistă găsiți multe rețete și informații utile despre diversificare. Rețetele sunt atât pentru bebeluși cât și pentru copii de 3 ani. Am să vă arăt câteva pagini ale revistei să vă faceți o părere.

În luna Martie revista Pap tot are o ofertă. Dacă îți faci abonament pe 1 an costă 35 lei. Asta ar însemna aproape 3 lei pentru o revista. Eu cred că este o ofertă bună! 

Ce părere aveți despre revista Pap tot? Cum vi se pare oferta?

Comentarii