Evoluția bebelusului de la 7 la 8 luni

În perioada 7 spre 8 luni am avut câteva evenimente marcante. 


Cel mai important moment a fost apariția primului dințișor. La 7 luni și o săptămână a apărut primul dințișor. Acesta a apărut în partea de jos un pic în partea stângă. La 7 luni și 3 săptămâni a apărut și perechea lui adică cel de-al doilea dințișor jos. Nu a făcut febră când i-au apărut doar că a fost puțin cam mâțâită. Am încercat să o calmez cu calgel(gel gingival) doar că problema a fost rezolvată pentru o perioadă scurtă de timp așa că în jur de ora 18 i-am dat Nurofen și în felul ăsta a fost mai liniștită  toată noaptea. Nu am reușit să îi pozez că nu prea vrea să mă lase să ma uit în guriță la ea.


Tot în această perioadă au apărut și câteva crize de personalitate. Îi dau biberonul cu apă și ea bea singură doar că de cele mai multe ori își udă bluzița și dacă vreau să îi iau biberonul începe să dea din picioare, țipă, face jumătate de întoarcere. Sper să reușesc să rezolv aceste probleme atunci când ne vom putea înțelege. 

Acum stă un pic mai mult în funduleț dar tot cade în nas ca bobocelul. Este o bucurie de nedescris să o văd cum stă în mijlocul patului în funduleț și înconjurată de jucării iar ea se servește cu ceea ce vrea. Toate jucăriile trebuie să treacă testul așa că totul ajunge în guriță.

Plânsul este ocazional. De cele mai multe ori intuiesc ceea ce își dorește. De obicei atunci când este somn plânge. 

Tot în perioada asta am pus-o în premergător pentru prima dată. Pe diversele grupuri de unde mai culeg informații am tot citit că nu ar fi indicat să îl folosești din diverse motive. Într-o zi a venit soțul acasă cu un premergător. Am pus copilul acolo și i-a plăcut. Acum stă și 30 minute singură în el și se uită la tv, apasă pe butoane și se plimbă prin cameră. Pe mine premergătorul m-a ajutat că am mai avut mâinile puțin libere și am timp să mănânc.

Cam astea au fost principalele evenimente care au avut loc în perioada asta.

Comentarii