Evolutia bebelusului de la 6 la 7 luni

Nu știu cum sunt alte mămici dar eu în permanență caut pe net să văd ce ar trebui să se întâmple la 6 luni și o săptămână, la 6 luni și 2 săptămâni, etc.


De cele mai multe ori nu a fost așa cum scrie pe diverse site-uri. Poate și pentru faptul că fiecare bebeluș se dezvoltă diferit. Să vă dau câteva din exemplele care îmi vin acum în minte. Nu se rostogolește, dacă o pun pe burtică nu se împinge în mânuțe, nu are nici un dințișor, etc. 

Cristina nu a făcut mari progrese față de luna trecută. Am observat că apucă jucăriile mai bine și reușește să le ia de jos și să le ducă la guriță. 

Tot acum a împlinit o lună de la începerea diversificării. Sunt zile când mânâncă bine și mă entuziasmez și zile în care ia doar o linguriță. Oricum ar fi sunt mândră de mine că nu am sărit nici o zi și până acum cred eu că m-am descurcat bine. Am să mai scriu niște articole despre diversificare pentru că și eu am avut și am nevoie în continuare de cât mai multă informație iar vouă vreau să vă sintetizez ceea ce este mai important. 

Un alt lucru de care vreau să vă spun este faptul că am impresia că am o comunicare mult mai bună cu ea. Când spun asta mă refer la faptul că mă ascultă și este atentă atunci când vorbesc cu ea, ne jucăm împreună foarte frumos și adooor râsul ei zgomotos, plânge atunci când îi este foame sau somn. Și-a făcut singură un fel de program și pentru moment mă declar mulțumită.

Ce progrese a făcut copilul tău?

Comentarii