La un pas de mastita?!

Eu sunt o persoană care atunci când are vreun simptom mă duc la doctor. Merg pe premiza că atâta timp cât boala este descoperită la timp ea poate fi tratată. 

Într-una din dimineți m-am trezit cu o durere relativ ușoară la sânul stâng. Nu se vedea nimic la exterior și nici la palpat. Am mai avut în trecut un fel de gâlmuță la sânul drept iar doctorul a spus că s-a format de la lapte și că va dispărea de la sine și să nu mă panichez.

La început nu m-am speriat și am zis că va trece. Era o durere suportabilă iar atunci când mă atingeam mă durea puțin mai tare.

A doua zi dimineață a persistat acceași durere și deja m-a pus pe gânduri. Pentru început am scris povestea pe un grup de mămici pe Facebook și mi s-a spus că este posibil să se fi înfundat un canal și să îmi pun comprese cu apă caldă. Am luat legătura cu o prietenă care a avut o problemă similară și m-a sfătuit să pun comprese cu gheață.
Deja am fost băgată în ceață. Mi-am sunat ginecologul care m-a sfătuit să mă dau cu Mastoprofen. A spus să îl folosesc timp de 3-4 zile de 2-3 ori pe zi.

Pe prospect scrie că alăptezi doar dacă doctorul îți permite și am avut noroc că am putut alăpta. Am avut grijă ca înainte de a pune copilul la acel sân să mă spăl înainte. La 2 zile de folosire pot spune că durerea este aproape inexistentă. 

Sper ca acest articol să ajute persoanele care au avut aceeași problemă ca a mea.

Comentarii