Intalnire caritabila

Încerc să fac un bine și vreau să îl ajut pe Alexandru. Să vă povestesc de unde a început totul.
Pe grupul de pe Facebook Mămici Galați-Brăila fetele îl susțin pe acest băiat care este bolnav de Sindrom Wiskott și are nevoie de 125.000 €. Am tot căutat pe grupul special creat pentru acest băiat detalii exacte pentru a vi le putea spune însă aceste 2 aspecte erau undeva printre multele foi adăugate iar timpul nu îmi permitea luxul de a căuta ... în zadar. Ideea este că mămicile după grup s-au implicat foarte mult și au vândut diverse lucruri de copii, jucării, etc iar banii strânși au fost puși în contul lui Alexandru.
 
Ele au organizat un eveniment Secret Santa prin care mămicile prezente să ne facem cadouri între noi iar cadourile vor ajunge la copii din mâna moșului. A fost și un fotograf profesionist care a făcut câteva poze cu copii.

Toate astea s-au desfășurat la locul de joacă de la Hazard. M-am dus și eu cu Cristina însă ea este cam micuță și nu va înțelege ce se întâmplă exact dar măcar fac un bine. Banii strânși din intrarea la locul de joacă(30 lei) vor fi donați către Alexandru.

Sper că am putut să ajut câtuși de puțin acest băiețel și pentru cine o mai poate face sunt sigură că veți fi mult mai mulțumiți că ați putut salva un mic suflețel care vă va fi recunoscător. Din puținul nostru trebuie să ajutăm și pe alții. Pe facebook este un grup special creat pentru Alexandru și îl găsiți aici.

Știu că la televizor suntem bombardați zilnic cu zeci de cazuri care au diverse probleme și au nevoie de bani și poate ați ajuns la un anumit grad de saturație dar eu am fost sensibilizată de acest caz ... poate și din cauză că acum sunt și eu mamă.

Comentarii