Nepotei ... pentru bunici

 Ma amuz de fiecare dată când aud unii părinți ”când îmi faceți și mie un nepoțel ... mă las de muncă și îl cresc ...”. Niciodată să nu faceți copii pe baza a acestor vorbe frumoase pentru că adevărul, de cele mai multe ori, este departe. După ce faci copilul și îi rogi să lași copilul câteva zile auzi următoarele vorbe celebre ”mai am 5-10 ani până la pensie și după asta îl poți lăsa cât vrei”. Numai bine că până atunci copilul se face mare și nu mai vrea el să stea dar PROSTEALA este aplicată.

Recunosc că atunci când m-am hotărât să rămân însărcinată nu m-au interesat aceste aspecte și nici nu am citit foarte multe păreri ale proaspetelor mămici pentru că dacă faci așa ceva riști să nu mai faci copii.

De preferat este să ai măcar un sprijin .... adică măcar soțul. Am auzit cazuri când soțul era foarte supărat că atunci când vine de la muncă masa nu este pusă, soția nu a făcut mâncare, curățenie nu este, etc. Nu știu cum o fi de la 4 luni în colo dar până acum nu am reușit să fac prea multe lucruri.

Mâncare gătită cred că am făcut de maxim 10 ori. Curățenie a făcut mai mult soțul cât și alte mici treburi prin casă. Când spun asta să nu credeți că nu am făcut din comoditate ci pentru că ba ieșeam la aer cu copilul, seara nu prea dormeam bine în general, atunci când dormea copilul nu puteam să lipsesc de prea multe ori de lângă ea pentru că se trezea și în felul ăsta am fost cam nedespărțită de bebe.

Aud mămici care spun că și-ar fi dorit să stea mai mult cu copilul și mă gândeam și eu la asta. În afara faptului că am lăsat-o în câteva sâmbete când am ieșit în oraș noaptea în rest am stat în permanență cu bebe așa că nu îmi reproșez nimic. 

Comentarii