Bebelusul are colici ...

Auzisem de colici de la diverse prietene care au avut copii însă vrând ... nevrând am facut și eu cunoștiință cu această mare problemă.
Nu știu cum se manifestă la alți copii însă prima oară Criss a început să plângă foarte tare și nu reușeam nicicum să o liniștesc. Toate astea s-au întâmplat la o săptămână și câteva zile și obligatoriu noaptea. 

Am tot citit pe net și am aflat că de vină pentru acest plânset inexplicabil ar fi acești colici. Alte semne nu am văzut ca și cum ar avea probleme cu burtica.
San simplex a fost primul medicament anticolici pe care l-am folosit. Sincer vorbind nu a dat nici un fel de rezultate pentru Criss așa că după câteva zile am cumpărat altceva.
Espumisan a fost următorul medicament folosit. Acesta a avut rezultate însă după o săptămână cred că s-a obișnuit cu el și tot aveam scandal noaptea și nu dormeam ... etc. Acesta are gust de banane și îi mai dau din când în când.
Infacol mi-a fost recomandat de către o asistentă de la maternitate ca fiind cel mai bun tratament anticolici. Evident că la auzul acestei reclame m-am dus de urgență să îl cumpăr. Cei drept cu Infacol am avut cele mai bune rezultate. Cu toate astea bebelușa tot se mai trezește noaptea și plânge și se strânge de burtică. Explicația unor persoane care se pricep a fost că din cauza faptului că ea nu are "scaun" zilnic o doare burtica ... și în concluzie ar trebui să lucrăm și la acest aspect.
Baby jarro este un praf care ajută bebelușul să își regleze tranzitul intestinal.  Am înțeles că este și pentru colici dar efectul începe să se vadă la o săptămână de la prima administrare. Încă aștept rezultatele pentru acest medicament pentru că nu am o săptămână de când îl folosesc.
Pernuța anticolici cu sâmburi de struguri am cumpărat-o din DM și a costat 18 lei. Eu o folosesc seara și am văzut ceva rezultate așa că o recomand. Principiul este cam așa: pernuța se bagă în cuptorul cu microunde și se lasă 1-2 min după care se pune pe burtica bebelușului și eu am înfășat-o pentru a sta pernuța la locul ei. Sâmburii se încălzesc și cred că persostă căldura în jur de 30-40 min și se mai calmează. La nevoie se poate face această operațiune de mai multe ori pe noapte. Găsiți astfel de pernițe și în Carrefour însă prețul este mai mare dar și dimensiunea(sunt în jur de 40 lei).

Voi ce metode folosiți? Care au dat rezultate?

Comentarii