Bagajul pentru maternitate

Înainte de a naște am început să caut pe net ceea ce mi-ar trebui pentru naștere și mai exact ce ar trebui să îmi iau cu mine ... în așa fel încât să nu îmi lipsească nimic. La câte am citit pe net că mi-ar trebui mă gândeam serios să îmi iau un troler cu mine.

Țineți cont că eu am născut în Galați și ăstea au fost regulile impuse și poate că în alte părți sunt ceva mai permisivi. Să vă spun ceea ce consider eu că vă este util în bagaj:
- cămașă de alăptat minim 2 bucăți
- 2 - 3 pachete de vată mari (în primă fază nu vă lasă cu absorbante ....)
- absorbante
- lenjerie intimă
- tot ce ține de igiena ta .... periuță de dinți, pastă de dinți, săpun, hârtie igienică
- papuci cu care să stați în salon
- pampers pentru copil(eu am avut un bax de 30 de buc pe care scria newborn 2-5 kg)
- șervețele umede pampers
- tampoane pentru sâni(sunt foarte utile dacă veți alăpta)

Nu vă îngrijorați că aveți un bagaj prea mic. Majoritatea lucrurilor vă sunt aduse ulterior de tătic. De exemplu după ce m-am operat mi-a adus apă(vreo 2 zile nu am prea mâncat așa că apa mi-a fost de ajuns), mi-a cumpărat niște calmante care nu se găseau în spital, pastile pentru lactație, ceai pentru stimularea lactației, etc.

În spital nu m-a lăsat să îmbrac copilul cu haine aduse de mine pentru că au justificat că hainele din spital sunt igienizate. În fine nu aveți cu cine discuta și în felul ăsta copilul trebuie să stea îmbrăcat cu niște haine foarte urâte care sunt îngălbenite pe alocuri sau rupte .... dar dacă vine vreo asistentă sau doctoriță și îl găsește îmbrăcat cu altceva fac figuri. Hăinuțe pentru bebe dacă vreți le cumpărați și le păstrați pentru când veți ajunge acasă.

Nu are rost să cumpărați prea multe dinainte pentru că este posibil să nu le folosiți și în felul ăsta cheltuiți niște bani inutil.

Dacă aveți întrebări vă răspund cu plăcere sau orice altă informație legată de acest subiect

Comentarii